V Nemčiji narašča število mladih, ki zapuščajo šolo brez zaključene izobrazbe
izobraževanje družba

V Nemčiji narašča število mladih, ki zapuščajo šolo brez zaključene izobrazbe

V Nemčiji se povečuje število mladih, ki zapuščajo šolo brez vsaj osnovnošolske izobrazbe. Članki izpostavljajo, da vse več mladih ne zaključi niti osnovne šole, ter raziskujejo vzroke za ta pojav in njegove posledice. Članki izpostavljajo možne vzroke za to in posledice na prihodnost teh mladih.

Izvorni članki

Podobni članki

Delavska zbornica Dunaj zahteva več mest v poklicnih šolah zaradi povečanja števila učencev
izobraževanje družba
Delavska zbornica Dunaj zahteva več mest v poklicnih šolah zaradi povečanja števila učencev

13. nov 8:05

Delavska zbornica (AK) zahteva povečanje števila mest v poklicnih srednjih in višjih šolah (BMHS) v Avstriji, saj naj bi se število učencev po podatkih Statističnega urada Avstrije povečalo bolj kot v zgornjih stopnjah splošnoizobraževalnih srednjih šol (AHS). AK poziva k novim šolskim zgradbam, več mestom za izobraževanje ob delu in spremljanju šolskih mest, saj so BMHS dosegle svoje meje zmogljivosti. Med letoma 1973 in 2023 se je število učencev v BMHS skoraj podvojilo na 182.000, v 40 odstotkih razredov pa je 30 ali več učencev.

Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah
politika izobraževanje
Zaradi varčevanja zmanjšujejo obseg mladinskega coachinga na avstrijskih srednjih šolah

17. nov 8:05

Na avstrijskih splošnih in poklicnih srednjih šolah (AHS in BHS) bo zaradi proračunskih omejitev zmanjšan obseg mladinskega coachinga za eno tretjino. Ta ukrep, ki naj bi po ocenah pomagal mladim, starejšim od 15 let, da ostanejo v šoli ali se po prekinitvi vrnejo v izobraževalni sistem, je bil s strani politike pogosto izpostavljen kot pomemben dejavnik za relativno nizko stopnjo brezposelnosti mladih v Avstriji. Zmanjšanje obsega coachinga je v šolah povzročilo nezadovoljstvo.

Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina
družba izobraževanje
Francoski učenci v osnovni šoli napredujejo pri računanju in branju, v srednji šoli pa jih skrbi francoščina

pred dvema urama

Francosko ministrstvo za izobraževanje je objavilo rezultate nacionalnih ocenjevanj, ki so jih septembra opravili učenci v osnovnih, srednjih in visokih šolah. Rezultati kažejo na splošno stabilnost, vendar so ponekod, zlasti pri francoščini v srednji šoli, zaznane precejšnje razlike in zaskrbljujoče stanje. Medtem ko so učenci v osnovni šoli pokazali napredek pri računanju in branju, francoščina v srednji šoli ostaja problematična.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Nemčija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Nemčiji, lahko podobni trendi vplivajo tudi na slovenski izobraževalni sistem in trg dela. Razumevanje tujih izkušenj je pomembno za oblikovanje domačih politik.