Polovica Slovencev redno nakupuje prek spleta
gospodarstvo tehnologija

Polovica Slovencev redno nakupuje prek spleta

Iz raziskave DPD Group izhaja, da tri četrtine Slovencev nakupuje prek spleta, polovica pa to počne redno, vsak mesec. Raziskava tudi kaže, da ima 93 odstotkov spletnih kupcev iz generacije Z redni dohodek, a le tretjina je finančno neodvisna.

Izvorni članki

Podobni članki

Slovenska demokratska mladina praznovala 36. obletnico in začrtala prihodnje poti
družba politika
Slovenska demokratska mladina praznovala 36. obletnico in začrtala prihodnje poti

11. nov 17:06

V Velenju je Slovenska demokratska mladina (SDM), podmladek SDS, s programskim kongresom in praznovanjem obeležila 36. obletnico delovanja. Dogodka z naslovom "Bog, Družina, Domovina" se je udeležilo več kot 140 delegatov in 250 članov, kar po mnenju organizatorjev dokazuje, da je SDM največji in najmočnejši politični podmladek v Sloveniji.

Septembra več delovno aktivnih v Sloveniji
socialna varnost gospodarstvo
Septembra več delovno aktivnih v Sloveniji

18. nov 11:57

Število delovno aktivnih se je v Sloveniji septembra povečalo za 0,3 odstotka in doseglo približno 941 tisoč. Največjo rast, 1,3-odstotno, je zabeležil izobraževalni sektor.

Občine prejele dodaten denar zaradi višjih stroškov, povezanih z romskimi naselji
politika družba
Občine prejele dodaten denar zaradi višjih stroškov, povezanih z romskimi naselji

15. nov 16:05

Občina Brežice je pojasnila, da so občine, ki imajo na svojem območju romska naselja, prejele dodaten denar za sofinanciranje stroškov delovanja, ki niso zajeti v povprečnini. Sredstva niso bila namenjena neposrednemu financiranju romske skupnosti, temveč pokrivanju višjih stroškov, ki jih povzročajo romska naselja. V delu javnosti se namreč pojavljajo napačne informacije o porabi teh sredstev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Slovenija nevtralno
DPD Group nevtralno
DPD Slovenija nevtralno
Generacija Z nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Spletno nakupovanje je pomemben del sodobnega življenja v Sloveniji, zato so informacije o nakupovalnih navadah prebivalcev relevantne.