Optus objavil poročilo o smrtonosnem izpadu številke za klic v sili 112, ugotovljene številne napake
Objavljeno: 18. 12. 2025 3:56
Avstralski telekomunikacijski ponudnik Optus je tri mesece po smrtonosnem izpadu številke za klic v sili 112 objavil poročilo o neodvisni preiskavi. Neodvisni pregled je razkril številne pomanjkljivosti pri podjetju Optus med izpadom, ki je bil povezan z dvema smrtima.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Družina moškega iz Pertha, ki so ga označili kot morebitno žrtev izpada omrežja Optus, še vedno ne pozna okoliščin njegove smrti. Dva meseca po njegovi smrti družina Christopherja Oliverja še vedno ne ve, ali je izpad omrežja vplival na njegovo zmožnost, da bi poklical pomoč.
Avstralsko telekomunikacijsko podjetje Optus se je opravičilo zaradi izpada omrežja, ki je povzročil devet neuspelih klicev na številko 112 v Novem Južnem Walesu. Podjetje preiskuje izpad, ki je prizadel uporabnike v regiji Dapto. To je že naslednji izpad za Optus, ki je že bil vpleten v škandale.
Direktor podjetja Optus, Stephen Rue, je bil zaslišan pred senatno preiskovalno komisijo po katastrofalnem izpadu sistema septembra, ki je v Avstraliji zahteval tri smrtne žrtve. Priznal je, da so bile storjene napake pri odzivu na izpad.
Avstralija je napovedala spremembe v telekomunikacijski industriji po tem, ko je odpoved podjetja Optus pri povezovanju stotin klicev v sili povezana s štirimi smrtmi. Avstralski uradniki so obljubili, da se bo telekomunikacijski velikan Optus "sooči z velikimi posledicami" zaradi izpada sistema, ki je povezan z več smrtmi. Incident je pustil na stotine ljudi brez možnosti klica na pomoč.
V Brisbanu poročajo o izpadih Optusovega interneta, pri čemer veliko telekomunikacijsko podjetje priznava, da to vpliva na klice na številko 000 (številka za klic v sili) iz stacionarnih telefonov.
Avstralsko telekomunikacijsko podjetje TPG Telecom se je opravičilo po smrti stranke v Sydneyju. Stranka ni mogla poklicati številke za klic v sili 000, ker njen telefon ni mogel vzpostaviti povezave s številko za klic v sili na omrežju TPG Telecom.
Dogodek je sam po sebi irelevanten za Slovenijo, ampak opozarja na potencialne nevarnosti pri delovanju nujnih služb in telekomunikacijskih sistemov.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.