V Veliki Britaniji prepovedali oglas za Zaro zaradi izjemno suhih manekenk
posel družba življenjski slog

V Veliki Britaniji prepovedali oglas za Zaro zaradi izjemno suhih manekenk

Britanski nadzorniki oglaševanja so prepovedali oglas španske modne znamke Zara, ker so ocenili, da so manekenke na fotografijah videti "nezdravo suhe". Zara je po posredovanju nadzornikov umaknila sporne oglase iz svoje spletne strani.

Podobni članki

UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji
posel
UEPS praznoval 65 let: Zgodovina oglaševanja v Srbiji

14. nov 17:05

Združenje za ekonomsko propagando Srbije (UEPS) je praznovalo 65. obletnico delovanja. Zgodovina UEPS-a odraža razvoj oglaševanja v Srbiji, od prvih tiskanih oglasov v šestdesetih letih do današnjih viralnih kampanj. UEPS je bil ključni steber in gonilna sila v srbskem oglaševanju.

Kitajska zavrača britanske obtožbe o vohunjenju kot "izmišljotine"
politika mednarodni odnosi
Kitajska zavrača britanske obtožbe o vohunjenju kot "izmišljotine"

18. nov 20:57

Kitajska je zavrnila obtožbe Velike Britanije o poskusih kitajskega vohunjenja, ki jih je izrekla britanska obveščevalna služba MI5, in jih označila za "izmišljotine" ter "zlonamerne obrekovanja". MI5 je britanske poslance opozorila na "stalno ciljanje na naše demokratične institucije s strani kitajskih akterjev".

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Zara Negativno
Združeno kraljestvo nevtralno
Britanski nadzorniki oglaševanja nevtralno
Manekenke Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek se je zgodil v tujini, vendar odpira vprašanja o standardih v modni industriji in oglaševanju, ki so lahko pomembna tudi v Sloveniji.