Gaza: Grenko-sladki trenutki ob praznovanju srednješolskih matur brez šol
izobraževanje vojna družba

Gaza: Grenko-sladki trenutki ob praznovanju srednješolskih matur brez šol

16. nov 0:05

Dijakinja Doaa Musallem je za svoje odlične rezultate na maturi prejela čestitke palestinskega ministra za izobraževanje. Maturanti v Gazi so kljub pomanjkanju šol zaradi izrednih razmer praznovali zaključek srednje šole.

V Gazi so dijaki generacije 2025 praznovali maturo, a je veselje grenko-sladko, saj so zadnji dve leti šolanja potekali v izrednih razmerah brez šol. Visoki dosežki dijakov, kot je Doaa Musallem, so bili sicer pohvaljeni s strani palestinskega ministra za izobraževanje, vendar pa razmere v Gazi puščajo pečat na praznovanju.

Podobni članki

Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede
izobraževanje družba
Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede

13. nov 18:05

Šola v Lizboni se sooča s pomanjkanjem učiteljev, zaradi česar so prvošolčke razporedili v razrede z učenci višjih razredov. Starše so pozvali k pomoči pri poučevanju doma. Sindikat Fenprof ocenjuje, da je na Portugalskem brez učitelja približno 3.325 učencev prvega cikla. Razpisana delovna mesta ostajajo nezasedena zaradi pomanjkanja kandidatov ali njihovih odstopov.

V Moskvi dijak napadel učiteljico v šoli
izobraževanje družba
V Moskvi dijak napadel učiteljico v šoli

12. nov 13:06

V Moskvi je dijak 10. razreda napadel učiteljico v šoli. Med odmorom je dijak vzel učiteljičine zvezke s pisalne mize in jih dal v svojo torbo. Ko se je učiteljica vrnila in opazila, da manjkajo, je prišlo do spora. Učiteljica je bila hospitalizirana, primer pa preiskujejo pristojni organi, šola pa izvaja notranjo preiskavo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Doaa Musallem nevtralno
Palestinski minister za izobraževanje nevtralno
Gaza nevtralno
Kareem El Damanhoury nevtralno
CNN nevtralno
Palestina nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Gazi, poudarja izzive izobraževanja v konfliktnih območjih, kar je relevantno tudi za razumevanje globalnih humanitarnih vprašanj.