Madžarski GVH sprožil postopek proti RyanAiru zaradi zavajanja kupcev
potrošništvo gospodarstvo

Madžarski GVH sprožil postopek proti RyanAiru zaradi zavajanja kupcev

Madžarski organ za varstvo konkurence (GVH) je sprožil postopek proti letalski družbi Ryanair zaradi suma nepoštenih poslovnih praks pri spletnih rezervacijah letalskih vozovnic. GVH sumi Ryanair zavajanja kupcev in izvajanja psihološkega pritiska, kar bi lahko vplivalo na številne potnike.

Izvorni članki

Podobni članki

Preobrat v dunajskem sojenju balkanski mafiji: namesto izsiljevanja očeta, poskus izsiljevanja poslovnega partnerja zaradi črnega denarja
kriminal pravosodje
Preobrat v dunajskem sojenju balkanski mafiji: namesto izsiljevanja očeta, poskus izsiljevanja poslovnega partnerja zaradi črnega denarja

pred dvema urama

V nadaljevanju sojenja v Dunaju glede izsiljevalske ugrabitve v krogih balkanske mafije je prišlo do preobrata. Po obtožnici naj bi bila marca 2020 dva Hrvata zvabljena v Dunaj, zvezana in zlorabljena. Vendar pa najnovejše ugotovitve preiskave kažejo na drugačno sliko, kot jo predstavlja tožilstvo. Tarča izsiljevanja naj ne bi bil oče ugrabljenega, temveč poslovni partner zaradi črnega denarja iz nezakonitih poslov.

Januarja se bo začel proces Wienwert zaradi milijonske škode
kriminal gospodarstvo
Januarja se bo začel proces Wienwert zaradi milijonske škode

16. nov 16:05

Na Dunaju se bo sredi januarja na deželnem sodišču za kazenske zadeve začel proces v zadevi Wienwert. Obtožnica vključuje težko gospodarsko prevaro, poneverbo in goljufivo stečajno upravljanje. Med obtoženimi sta tudi nekdanji politik ÖVP Karl Mahrer in dunajski okrajni glavar Ernst Nevrivy (SPÖ) ter podjetnik Hallmann. Gospodarsko in protikorupcijsko državno tožilstvo (WKStA) je preiskavo začelo leta 2017, obtožnico pa je vložilo februarja lani.

Poljske letalske družbe LOT obtožene zavajanja potnikov glede pritožb
potrošništvo gospodarstvo
Poljske letalske družbe LOT obtožene zavajanja potnikov glede pritožb

17. nov 14:06

Urad za varstvo konkurence in potrošnikov (UOKiK) je poljski letalski družbi LOT izdal obtožbe zaradi kršenja kolektivnih interesov potrošnikov. Pritožbe potnikov so se nanašale na težave pri obravnavi reklamacij v primeru poškodovane ali zamujene prtljage. LOT naj bi zavajal glede odgovornosti prevoznika in zahtevanih dokumentov za obravnavo pritožb. Če se obtožbe potrdijo, družbi grozi kazen do 10 odstotkov prihodkov za vsako sporno prakso.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Ryanair Negativno
GVH nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogajanje vpliva na potrošnike iz Slovenije, ki pogosto uporabljajo storitve Ryanaira.