Analiza neuspešnih poskusov odpoklica in polemike okoli blagovne znamke
politika

Analiza neuspešnih poskusov odpoklica in polemike okoli blagovne znamke

Po neuspešnih poskusih odpoklica poslancev na Tajvanu je nepridobitni delavec Feng Zhian analiziral podatke in ugotovil, da je volilna podpora ostala podobna kot leta 2024, medtem ko so se neodvisni volivci nagibali k nasprotovanju odpoklicu. Vzporedno s tem so se pojavile obtožbe modrega tabora proti generalnemu sekretarju stranke DPP, Ke Jianmingu, zaradi prijave blagovne znamke 'Daqiao Da Cheng Gong' v komercialne namene. Novinar Zhou Xuan je razkril, da naj bi bila prijava blagovne znamke namenjena zaščiti pred zlorabo slogana 'Veliki odpoklic Da Cheng Gong', ki so ga uporabljali podporniki odpoklica, in ne za dobiček.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Feng Zhian nevtralno
Ke Jianming Negativno
Xie Hanbing nevtralno
Zhou Xuan nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so relevantne predvsem za Tajvan in nimajo neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji.