Na voljo je ponudba za gledanje YouTube videoposnetkov brez oglasov
18. nov 16:56
Uporabniki lahko sedaj gledajo YouTube brez prekinitev oglasov in pri tem prihranijo več kot 100 funtov. Ta ponudba omogoča neprekinjeno uživanje v vsebinah.
Objavljeno: 14. 8. 2025 10:15
Po poročanju več nemških medijev se obdobje izjemne rasti ponudnikov pretočnih vsebin očitno končuje. Analiza medijskih strokovnjakov kaže, da postaja starejše občinstvo vse bolj privlačna ciljna skupina.
18. nov 16:56
Uporabniki lahko sedaj gledajo YouTube brez prekinitev oglasov in pri tem prihranijo več kot 100 funtov. Ta ponudba omogoča neprekinjeno uživanje v vsebinah.
Družba Meta je napovedala, da bo 4. decembra s platform Facebook in Instagram odstranila avstralske uporabnike, mlajše od 16 let. Ta odločitev je odgovor na novo avstralsko zakonodajo, ki prepoveduje uporabo družbenih medijev mladoletnikom.
15. nov 9:05
Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.
Obsežen izpad omrežja Cloudflare je povzročil nedostopnost številnih spletnih strani po vsem svetu. Poleg X, ChatGPT in Canva so bile prizadete tudi platforme kot so Spotify in Perplexity AI. Izpad je trajal več kot tri ure. Cloudflare ima ključno vlogo v internetni infrastrukturi, saj upravlja DNS, dostavo vsebin in zaščito pred napadi DDoS za številne popularne platforme, vključno s finančnimi podjetji.
16. nov 8:07
Disney in YouTube TV sta dosegla dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ESPN, ABC in drugih Disneyjevih kanalov. Spor je prizadel približno 10 milijonov naročnikov YouTube TV, ki so zdaj ponovno pridobili dostop do teh programov. Dogovor je večleten in vključuje tudi prihod Unlimited paketa nove Disneyjeve pretočne platforme ESPN.
15. nov 8:05
Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor o prenosu programov, s čimer se je končala dvotedenska prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Spor se je končal po tem, ko sta podjetji dosegli dogovor o ceni in pogojih, s čimer bo 10 milijonov naročnikov YouTube TV znova imelo dostop do Disneyjevih programov. Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je poudaril, da je podjetje delalo neutrudno, da bi doseglo dogovor, ki odraža vrednost, ki jo zagotavljajo.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| YouTube | Pozitivno |
| Ponudniki pretočnih vsebin | nevtralno |
| Starejše občinstvo | Pozitivno |
Trend umirjanja rasti pretočnih vsebin in preusmeritev na starejše občinstvo lahko vpliva tudi na slovenski medijski prostor.