YouTube prehitel tradicionalno televizijo pri mlajših gledalcih v Združenem kraljestvu
družba tehnologija mediji

YouTube prehitel tradicionalno televizijo pri mlajših gledalcih v Združenem kraljestvu

Najnovejše poročilo Ofcoma razkriva bistvene spremembe v medijskih navadah v Združenem kraljestvu. YouTube je postal prva izbira za mlajše gledalce, ko prižgejo televizijo, kar kaže na premik k storitvam pretakanja. Na splošno prebivalci preživijo povprečno štiri ure in 30 minut dnevno ob gledanju televizije in videa, pri čemer tradicionalna televizija izgublja svojo prevlado, še posebej med generacijo Z. YouTube postaja vse bolj priljubljen tudi med starejšimi gledalci, starimi 55 let in več, ki ga gledajo skoraj dvakrat več kot prej.

Izvorni članki

UK viewers: are you watching YouTube on your TV...
theguardian.com | 30. 7. 2025 13:57
Top three most-watched media services in UK revealed with 'traditional TV fading'
Top three most-watched media services in UK rev...
dailyrecord.co.uk | 30. 7. 2025 13:43

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
YouTube zelo pozitivno
Ofcom nevtralno
Tradicionalna televizija Negativno
Generacija Z nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek osredotoča na Združeno kraljestvo, trend upadanja gledanosti tradicionalne televizije in porast pretakanja velja tudi za Slovenijo, kar kaže na podobne spremembe v medijskih navadah.