V Novem Sadu predstavljen spletni arhiv o policijskem nasilju nad civilisti
družba politika

V Novem Sadu predstavljen spletni arhiv o policijskem nasilju nad civilisti

Akademska mreža Slobodan univerzitet je v sodelovanju z drugimi organizacijami izdelala spletno stran s pričevanji o policijskem nasilju nad študenti in prebivalci Novega Sada. Spletna stran (svedocanstva.labs.rs) vsebuje pričevanja o dogodkih, ki naj bi se zgodili v noči med 5. in 6. septembrom. Raziskava o nasilju je bila predstavljena tudi v kampusu v Novem Sadu.

Izvorni članki

Podobni članki

V Novem Sadu aretirali dve osebi zaradi napada na policiste, MUP trdi, da deluje v skladu z zakonom
politika pravosodje
V Novem Sadu aretirali dve osebi zaradi napada na policiste, MUP trdi, da deluje v skladu z zakonom
1 posodobitev 17. nov 20:12

Srbsko Ministrstvo za notranje zadeve (MUP) je ponovilo, da policija v Novem Sadu deluje izključno v skladu z zakonom in pooblastili, z namenom ohranjanja javnega reda, miru in varnosti, kar je sledilo aretaciji dveh oseb zaradi napada na policiste pred poslopjem vlade AP Vojvodine. Mediji nova.rs in Novimagazin.rs so poročali o tem dogodku in MUP-ovem odzivu.

Zaradi eksplozije v Strožancu kazensko ovadenih šest mladoletnikov in ena odrasla oseba
kriminal izobraževanje
Zaradi eksplozije v Strožancu kazensko ovadenih šest mladoletnikov in ena odrasla oseba

19. nov 19:56

Splitska policija je zaključila kriminalistično preiskavo nad sedmimi osebami, od katerih je šest mladoletnih, zaradi suma storitve kaznivih dejanj na območju Strožanca, natančneje na platoju pred osnovno šolo. Mladoletniki so med praznovanjem za Vukovar in Škabrnjo metali eksplozivna sredstva, steklenice pa so polnili z gorivom in vse snemali z mobilnimi telefoni.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Akademska mreža Slobodan univerzitet nevtralno
Novi Sad nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek se je zgodil v Srbiji, vendar lahko razkrije teme, relevantne za človekove pravice in policijsko ravnanje tudi v Sloveniji.