Kupci pri nakupu izdelkov za osebno higieno raje izberejo pomoč chatbotov kot ljudi
tehnologija posel

Kupci pri nakupu izdelkov za osebno higieno raje izberejo pomoč chatbotov kot ljudi

Pri nakupu izdelkov, kot so spolne igrače, zdravila proti driski in kreme za akne, se potrošniki raje poslužujejo neosebnega pristopa chatbotov. Ugotovljeno je, da se kupci pri nakupu takšnih izdelkov počutijo bolj udobno, če jim pomaga robot in ne človeški prodajalec.

Izvorni članki

Chatbots don’t judge! Customers prefer robots o...
theconversation.com | 6. 11. 2025 13:35
Chatbots don't judge! Customers prefer robots o...
techxplore.com | 6. 11. 2025 12:31

Podobni članki

Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA
gospodarstvo posel
Google uvaja nakupovanje s pomočjo umetne inteligence v ZDA

13. nov 20:05

Google je v ZDA predstavil nove funkcije za spletno nakupovanje, ki jih poganja umetna inteligenca. Med novostmi so pogovorno iskanje, primerjave izdelkov, sledenje cenam in pomoč pri nakupu s pomočjo umetne inteligence. Te funkcije uporabnikom omogočajo lažje iskanje izdelkov, primerjavo različnih možnosti in sprejemanje informiranih odločitev pri nakupovanju.

Vlaganja v fizično umetno inteligenco se povečujejo, do leta 2050 naj bi bilo več kot milijarda humanoidnih robotov
gospodarstvo tehnologija
Vlaganja v fizično umetno inteligenco se povečujejo, do leta 2050 naj bi bilo več kot milijarda humanoidnih robotov

14. nov 11:05

Tehnološka podjetja močno vlagajo v fizično umetno inteligenco, pri čemer Morgan Stanley pričakuje več kot milijardo humanoidnih robotov do leta 2050. V Tokiu podjetje Enactic razvija humanoide, ki bodo pomagali v domovih za ostarele pri vsakodnevnih opravilih, kot sta pranje posode in perila. Cilj je, da roboti sčasoma sami opravljajo te naloge, s čimer bi rešili težave s pomanjkanjem osebja. Podjetje Enactic razvija humanoide, ki bodo pomagali v domovih za ostarele pri vsakodnevnih opravilih.

Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake
gospodarstvo potrošništvo
Supermarket izdelki se manjšajo, cene pa ostajajo enake

13. nov 9:05

Kupci se soočajo s 'skrčflacijo', saj se velikost piškotov, čokolade, čipsa in gospodinjskih potrebščin, kot sta Lurpak in Whiskas, zmanjšuje, medtem ko cene ostajajo enake, ugotavlja Barclays. Kolumnist Clinton Rogers se sprašuje o razlogih za to prakso in o tem, kaj se skriva za zmanjševanjem izdelkov v supermarketih.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Ljudje nevtralno
Roboti nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav neposredno ne vpliva na življenje v Sloveniji, poročilo razkriva zanimive trende v vedenju potrošnikov in uporabi tehnologije, ki bi lahko vplivali na slovensko gospodarstvo in potrošniške navade.