Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
zabava posel
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Shannon Buck prevzela vodstvo za komunikacije in odnose z javnostmi pri Paramount Direct to Consumer

Shannon Buck, izkušena strokovnjakinja za komunikacije, se je pridružila podjetju Paramount kot izvršna podpredsednica in vodja za komunikacije in odnose z javnostmi za Paramount Direct to Consumer. Pred tem je delala pri NBCUniversal (Peacock) in Netflixu. V novi vlogi bo nadzirala globalno komunikacijsko in promocijsko strategijo za omenjeno divizijo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Shannon Buck nevtralno
Paramount Direct to Consumer nevtralno
NBC nevtralno
Netflix nevtralno
Peacock nevtralno

Izvorni članki

NBCU, Netflix Alum Shannon Buck Joins Paramount...
variety.com | 6. 10. 2025 18:47
Shannon Buck Joins Paramount As Head of Communi...
deadline.com | 6. 10. 2025 18:19

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

intervjuji:
analize:
poročanje o novicah:
recenzije:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

neznano:

Politične preference

neznano:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, saj gre za kadrovsko spremembo v ameriškem podjetju.

Podobni članki

Allison Rawlings prevzela vodstvo za odnose z javnostmi pri FX
zabava posel
Allison Rawlings prevzela vodstvo za odnose z javnostmi pri FX

9. okt 9:05

Allison Rawlings, nekdanja izvršna direktorica za komunikacije pri NBCUniversalu, bo novembra prevzela vlogo vodje odnosov z javnostmi in komuniciranja pri FX. Nasledila bo Johna Solberga, ki se je junija upokojil. Rawlingsova bo poročala predsedniku FX, Johnu Landgrafu, ter izvršni podpredsednici Disney Entertainment TV, Naomi Bulochnikov.

NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije
posel mediji
NBC News z marketinško kampanjo "Reporting For America" naslavlja zaupanje v medije

28. okt 11:05

NBC News je začel novo marketinško kampanjo, imenovano "Reporting For America", ki poudarja poslanstvo javnega servisa in osredotočenost na umirjeno, na dejstvih temelječo reportažo. Kampanja vključuje televizijske oglase in druge promocijske aktivnosti, s katerimi želijo okrepiti zaupanje v medijsko hišo. Poteza sledi ugotovitvam, da je zaupanje javnosti v novice nizko, zato NBC News promovira svoje poročanje kot objektivno in jasno.

George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke
mediji posel
George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke

5. nov 6:18

Po obsežnih odpuščanjih v Paramount Skydance prejšnji teden je George Cheeks, predsednik TV Media, razkril novo vodstveno strukturo za kabelske blagovne znamke podjetja. Cilj skupine TV Media je "ponovno izumiti in okrepiti naše blagovne znamke, da bi zgradili močnejšo prihodnost". Paramount je utrdil novo vodstvo svojih kabelskih blagovnih znamk, kot so MTV, Comedy Central in Nickelodeon, in načrtuje "ponovni izum" teh blagovnih znamk.

MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako
posel mediji
MSNBC se preimenuje, vodstvo pa zagotavlja, da poslanstvo ostaja enako

12. nov 21:05

MSNBC se bo ta konec tedna korporativno ločil od NBC News. Predsednica mreže, Rebecca Kutler, je poudarila, da bo poslanstvo ostalo enako kljub novi blagovni znamki. Cilj je gledalcem zagotoviti, da sprememba imena ne bo vplivala na vsebino, ki jo poznajo in cenijo.

Jay Askinasi iz Rokuja novi glavni direktor za prihodke pri Paramount Skydance
zabava posel
Jay Askinasi iz Rokuja novi glavni direktor za prihodke pri Paramount Skydance

10. okt 16:07

Paramount Skydance je imenoval Jaya Askinasija, dosedanjega vodjo oglaševanja pri Roku, za glavnega direktorja za prihodke. Askinasi bo začel delo 3. novembra in bo poročal neposredno izvršnemu direktorju Davidu Ellisonu in predsedniku Jeffu Shellu. Ustanovitev tega novega položaja je del širše reorganizacije podjetja po združitvi s Skydance.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Shannon Buck nevtralno
Paramount Direct to Consumer nevtralno
NBC nevtralno
Netflix nevtralno
Peacock nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, saj gre za kadrovsko spremembo v ameriškem podjetju.