Shannon Buck prevzela vodstvo za komunikacije in odnose z javnostmi pri Paramount Direct to Consumer
Objavljeno: 7. 10. 2025 10:05
Shannon Buck, izkušena strokovnjakinja za komunikacije, se je pridružila podjetju Paramount kot izvršna podpredsednica in vodja za komunikacije in odnose z javnostmi za Paramount Direct to Consumer. Pred tem je delala pri NBCUniversal (Peacock) in Netflixu. V novi vlogi bo nadzirala globalno komunikacijsko in promocijsko strategijo za omenjeno divizijo.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Allison Rawlings, nekdanja izvršna direktorica za komunikacije pri NBCUniversalu, bo novembra prevzela vlogo vodje odnosov z javnostmi in komuniciranja pri FX. Nasledila bo Johna Solberga, ki se je junija upokojil. Rawlingsova bo poročala predsedniku FX, Johnu Landgrafu, ter izvršni podpredsednici Disney Entertainment TV, Naomi Bulochnikov.
NBC News je začel novo marketinško kampanjo, imenovano "Reporting For America", ki poudarja poslanstvo javnega servisa in osredotočenost na umirjeno, na dejstvih temelječo reportažo. Kampanja vključuje televizijske oglase in druge promocijske aktivnosti, s katerimi želijo okrepiti zaupanje v medijsko hišo. Poteza sledi ugotovitvam, da je zaupanje javnosti v novice nizko, zato NBC News promovira svoje poročanje kot objektivno in jasno.
Sovražna prevzemna ponudba družbe Paramount Skydance za Warner Bros. Discovery je znova postavila CNN in njene sestrinske kabelske televizijske mreže v obdobje negotovosti. Morebitni prevzem bi lahko združil CNN s CBS News.
Po obsežnih odpuščanjih v Paramount Skydance prejšnji teden je George Cheeks, predsednik TV Media, razkril novo vodstveno strukturo za kabelske blagovne znamke podjetja. Cilj skupine TV Media je "ponovno izumiti in okrepiti naše blagovne znamke, da bi zgradili močnejšo prihodnost". Paramount je utrdil novo vodstvo svojih kabelskih blagovnih znamk, kot so MTV, Comedy Central in Nickelodeon, in načrtuje "ponovni izum" teh blagovnih znamk.
MSNBC se bo ta konec tedna korporativno ločil od NBC News. Predsednica mreže, Rebecca Kutler, je poudarila, da bo poslanstvo ostalo enako kljub novi blagovni znamki. Cilj je gledalcem zagotoviti, da sprememba imena ne bo vplivala na vsebino, ki jo poznajo in cenijo.
Paramount Skydance je imenoval Jaya Askinasija, dosedanjega vodjo oglaševanja pri Roku, za glavnega direktorja za prihodke. Askinasi bo začel delo 3. novembra in bo poročal neposredno izvršnemu direktorju Davidu Ellisonu in predsedniku Jeffu Shellu. Ustanovitev tega novega položaja je del širše reorganizacije podjetja po združitvi s Skydance.
Dogodek nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, saj gre za kadrovsko spremembo v ameriškem podjetju.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.