Starbucks spremenil program zvestobe, novosti pri Pumpkin Spice Latte
posel

Starbucks spremenil program zvestobe, novosti pri Pumpkin Spice Latte

Starbucks je s prihodom novega izvršnega direktorja Briana Niccola spremenil svoj program zvestobe, kar pomeni, da bodo redni kupci morali porabiti več za iste ugodnosti. Od 24. junija naprej so zmanjšali število zvezdic, ki so jih stranke prejele za prinašanje lastnih skodelic. Hkrati je podjetje napovedalo vrnitev priljubljenega Pumpkin Spice Latteja in ponudilo povezane izdelke v trgovinah.

Izvorni članki

Podobni članki

Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
posel gospodarstvo
Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
1 posodobitev 30. jul 14:07

Starbucks je uradno napovedal, da ukinja celotno linijo prevzemnih lokalov, kar je v torek med pogovorom o zaslužku potrdil izvršni direktor Brian Niccol. Odločitev je posledica ugotovitve, da so ti lokali veljali za 'brezdušne' in da jim je primanjkovalo topline, gostoljubja ter sedežev, s čimer se veriga vrača k tradicionalnim kavarnam.

Starbucks vrača priljubljene jesenske pijače in uvaja nove
industrija posel
Starbucks vrača priljubljene jesenske pijače in uvaja nove
1 posodobitev 28. jul 16:07

Starbucks je ponovno vrnil malinov sirup in na omejen čas predstavil povsem novo pijačo Raspberry Cream Cold Foam. Malinov sirup so stranke nestrpno pričakovale, saj je bil prej ukinjen, sedaj pa se je vrnil kot del ponudbe. Eno izmed novih pijač, Raspberry Cream Cold Brew, je že preizkusil in ocenil pisec. Poročila navajajo, da je Starbucks svoji priljubljeni kavni pijači dodal 'sočno preobrazbo' z vrnitvijo tega sadnega okusa.

Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA
gospodarstvo posel
Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA

30. jul 12:53

Veriga kavarn Starbucks se sooča z izzivi pri prodaji v ZDA in se je odločila za nov pristop, s katerim želi pritegniti potrošnike. Podjetje, ki ga vodi Brian Niccol, namerava do konca leta uvesti beljakovinsko hladno peno kot izbirni dodatek k pijačam. Ta poteza je del širšega trenda, ki se osredotoča na visoko beljakovinske izdelke, in naj bi pomagala obrniti padajoče številke prodaje na ameriškem trgu.

Starbucks se odziva na upad prodaje z novimi izdelki in potencialnimi podražitvami, Walmart zapira poslovalnico v ZDA
posel gospodarstvo
Starbucks se odziva na upad prodaje z novimi izdelki in potencialnimi podražitvami, Walmart zapira poslovalnico v ZDA
1 posodobitev 30. jul 4:22

Starbucks je potrdil načrte za nadaljnjo širitev na Kitajskem, kjer namerava odpreti na tisoče novih poslovalnic, za kar išče lokalnega partnerja. Poleg tega se je podjetje odločilo opustiti koncept poslovalnic, namenjenih zgolj prevzemu naročil preko mobilnih aplikacij, in sicer med 80 in 90 tovrstnih lokacij v ZDA, da bi ustvarilo bolj prijetno izkušnjo za stranke.

Starbucks ponovno ponuja priljubljeni malinov sirup in nov ledeni napitek
življenjski slog posel
Starbucks ponovno ponuja priljubljeni malinov sirup in nov ledeni napitek

28. jul 18:17

Veriga kavarn Starbucks je ponovno na voljo dodala priljubljeni malinov sirup, ki ga je mogoče naročiti v vroči, ledeni ali mešani obliki katere koli pijače. Ob tej priložnosti so predstavili tudi novo pijačo, Raspberry Cream Cold Brew. Sirup bo na voljo samo za omejen čas v poletni sezoni.

Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA
gospodarstvo politika
Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA

30. jul 7:09

Novi izdelek Coca-Cole, ki bo jeseni na voljo v ZDA in bo namesto koruznega sirupa z visoko vsebnostjo fruktoze vseboval trsni sladkor, je sprožil razpravo. Nekatere restavracije naj bi sladkorno kokakolo ponujale že prihodnji teden. Razprave se osredotočajo na vpliv tega na potrošniške navade in na to, zakaj skupina MAGA (Make America Great Again) želi, da se 'mehiška' kokakola proizvaja v ZDA.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Negativno
Brian Niccol nevtralno
Pumpkin Spice Latte Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice se nanašajo na spremembe v programu zvestobe ameriškega podjetja Starbucks in njihove sezonske ponudbe, kar ima omejen neposreden vpliv na potrošnike v Sloveniji, razen če so redni obiskovalci ali uporabniki omenjenega programa.