Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA
gospodarstvo politika zdravstvo

Zakaj MAGA želi mehiško kokakolo proizvajati v ZDA

Novi izdelek Coca-Cole, ki bo jeseni na voljo v ZDA in bo namesto koruznega sirupa z visoko vsebnostjo fruktoze vseboval trsni sladkor, je sprožil razpravo. Nekatere restavracije naj bi sladkorno kokakolo ponujale že prihodnji teden. Razprave se osredotočajo na vpliv tega na potrošniške navade in na to, zakaj skupina MAGA (Make America Great Again) želi, da se 'mehiška' kokakola proizvaja v ZDA.

Izvorni članki

Podobni članki

McDonald's razveseljuje ljubitelje z novimi okusi in izboljšavami
življenjski slog posel
McDonald's razveseljuje ljubitelje z novimi okusi in izboljšavami

30. jul 6:23

Ljubitelji McDonald'sa v Združenih državah Amerike so odkrili nov način za izboljšanje McNuggetov z gurmanskimi sestavinami. Hkrati McDonald's uvaja nove "Fan-Fueled Flavors" pijače, ki so sprva na voljo le v dveh zveznih državah.

Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
posel gospodarstvo
Starbucks ukinja nekatere lokale in prenavlja ponudbo zaradi slabše prodaje
1 posodobitev 30. jul 14:07

Starbucks je uradno napovedal, da ukinja celotno linijo prevzemnih lokalov, kar je v torek med pogovorom o zaslužku potrdil izvršni direktor Brian Niccol. Odločitev je posledica ugotovitve, da so ti lokali veljali za 'brezdušne' in da jim je primanjkovalo topline, gostoljubja ter sedežev, s čimer se veriga vrača k tradicionalnim kavarnam.

Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA
gospodarstvo posel
Starbucks se je osredotočil na beljakovinske pijače za izboljšanje prodaje v ZDA

30. jul 12:53

Veriga kavarn Starbucks se sooča z izzivi pri prodaji v ZDA in se je odločila za nov pristop, s katerim želi pritegniti potrošnike. Podjetje, ki ga vodi Brian Niccol, namerava do konca leta uvesti beljakovinsko hladno peno kot izbirni dodatek k pijačam. Ta poteza je del širšega trenda, ki se osredotoča na visoko beljakovinske izdelke, in naj bi pomagala obrniti padajoče številke prodaje na ameriškem trgu.

McDonald's se je oglasil o prigrizkih in cenovnih odločitvah
posel
McDonald's se je oglasil o prigrizkih in cenovnih odločitvah

28. jul 6:18

McDonald's je prekinil molk glede nedavne spremembe svoje ponudbe, pri čemer so se osredotočili na prihodnost prigrizkov. Hkrati so razkrili ključno cenovno odločitev, ki verjetno ne bo všeč njihovim kupcem. Čeprav se veriga trudi povrniti ugled na področju vrednosti, to ni edini njihov cilj.

Starbucks spremenil program zvestobe, novosti pri Pumpkin Spice Latte
posel
Starbucks spremenil program zvestobe, novosti pri Pumpkin Spice Latte

27. jul 17:34

Starbucks je s prihodom novega izvršnega direktorja Briana Niccola spremenil svoj program zvestobe, kar pomeni, da bodo redni kupci morali porabiti več za iste ugodnosti. Od 24. junija naprej so zmanjšali število zvezdic, ki so jih stranke prejele za prinašanje lastnih skodelic. Hkrati je podjetje napovedalo vrnitev priljubljenega Pumpkin Spice Latteja in ponudilo povezane izdelke v trgovinah.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je primarno relevantna za trg ZDA in nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji. Gre predvsem za spremembe v proizvodnji pijač in potrošniških navadah na ameriškem trgu.