Ameriške carine preizkusile določanje cen luksuznih znamk
gospodarstvo posel

Ameriške carine preizkusile določanje cen luksuznih znamk

Ameriške carine bodo na preizkušnjo postavile cenovno politiko luksuznih blagovnih znamk, ki so se že soočale z znatnim dvigom cen. Ocene kažejo, da so velika luksuzna podjetja med letoma 2019 in 2023 v povprečju zvišala cene za 33 %. Kljub izogibanju najhujšemu scenariju v trgovinskem sporazumu med EU in ZDA, se podjetja soočajo z občutljivim ravnotežjem, saj šibko povpraševanje potrošnikov preizkuša njihovo sposobnost nadaljnjega dvigovanja cen.

Izvorni članki

US tariffs will be test of luxury brands' pricing power
bangkokpost.com | 29. 7. 2025 12:05
U.S. tariffs to test pricing by luxury brands a...
japantimes.co.jp | 29. 7. 2025 11:58
US tariffs will test luxury brands’ pricing power
freemalaysiatoday.com | 29. 7. 2025 6:44

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Združene države Amerike nevtralno
Luksuzne blagovne znamke Negativno
Evropska unija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav gre za globalno problematiko, lahko morebitne podražitve luksuznih dobrin zaradi carin posredno vplivajo tudi na slovenski trg in potrošnike, ki kupujejo takšne izdelke.