Objavljeno: 29. 7. 2025 8:08
Ameriške carine bodo na preizkušnjo postavile cenovno politiko luksuznih blagovnih znamk, ki so se že soočale z znatnim dvigom cen. Ocene kažejo, da so velika luksuzna podjetja med letoma 2019 in 2023 v povprečju zvišala cene za 33 %. Kljub izogibanju najhujšemu scenariju v trgovinskem sporazumu med EU in ZDA, se podjetja soočajo z občutljivim ravnotežjem, saj šibko povpraševanje potrošnikov preizkuša njihovo sposobnost nadaljnjega dvigovanja cen.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Združene države Amerike | nevtralno |
| Luksuzne blagovne znamke | Negativno |
| Evropska unija | nevtralno |
Čeprav gre za globalno problematiko, lahko morebitne podražitve luksuznih dobrin zaradi carin posredno vplivajo tudi na slovenski trg in potrošnike, ki kupujejo takšne izdelke.