Študija: AfD in Levica sta v nemški volilni kampanji izkoriščali družbene medije
družba politika

Študija: AfD in Levica sta v nemški volilni kampanji izkoriščali družbene medije

Študija Bertelsmann je pokazala, da so objave AfD (Alternativa za Nemčijo) in Levice (Die Linke) pred volitvami v Bundestag dosegale nadpovprečno visoko vidnost na družbenih omrežjih. Stranki sta se pred volitvami osredotočili na mlade volivce na socialnih medijih, kjer so uporabniki pogosteje naleteli na njuna sporočila.

Izvorni članki

Podobni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
AfD nevtralno
Levica nevtralno
Bertelsmann nevtralno
Bundestag nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek opisuje uporabo družbenih medijev v politični kampanji v Nemčiji, kar je relevantno tudi za Slovenijo, saj politične stranke v Sloveniji uporabljajo podobne strategije.