Romunija se je v Dohi promovirala s pomočjo videoposnetkov Charlieja Ottleyja, pojavili so se tudi očitki o potrati javnega denarja
politika življenjski slog gospodarstvo

Romunija se je v Dohi promovirala s pomočjo videoposnetkov Charlieja Ottleyja, pojavili so se tudi očitki o potrati javnega denarja

Romunija je med 21. in 27. julijem v Dohi, glavnem mestu Katarja, izvedla kampanjo za turistično promocijo. Kampanjo, ki jo je napovedalo romunsko Ministrstvo za gospodarstvo, digitalizacijo, podjetništvo in turizem (MEDAT), so zaznamovali videoposnetki, ki jih je ustvaril Charlie Ottley. Ti videoposnetki so bili predvajani v enem izmed največjih nakupovalnih središč v Katarju in na velikem zaslonu v eni najprometnejših križišč v Dohi. Čeprav je bil cilj promocija turizma, so se hkrati pojavili očitki o potrati javnega denarja, saj so nekateri mediji kampanjo kritizirali kot neučinkovito porabo državnih sredstev.

Izvorni članki

Cum să spargi banii statului în Doha
flux24.ro | 22. 7. 2025 15:45

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na promocijo turizma Romunije v Katarju in ni neposredno relevantna za življenje v Sloveniji.