Starbucks odprl brezplačne študijske sobe na Kitajskem, da bi privabil stranke
posel gospodarstvo

Starbucks odprl brezplačne študijske sobe na Kitajskem, da bi privabil stranke

Starbucks se na Kitajskem, svojem drugem največjem trgu, spopada z močno konkurenco cenejših lokalnih tekmecev, kot je Luckin Coffee, in si prizadeva oživiti rast prodaje. Da bi privabil stranke nazaj, je podjetje v nekaterih svojih kitajskih poslovalnicah uvedlo brezplačne »študijske sobe«. Starbucks ima na Kitajskem več kot 7.700 lokacij, nove trgovine pa se odpirajo na zgodovinskih ali slikovitih lokacijah, da bi pritegnile ljudi.

Izvorni članki

Starbucks opens free study rooms to lure customers
bangkokpost.com | 23. 7. 2025 12:58
Starbucks opens free study rooms in China to lu...
straitstimes.com | 23. 7. 2025 12:40
Starbucks opens free study rooms in China to lu...
businesstimes.com.sg | 23. 7. 2025 4:48

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Pozitivno
Kitajska nevtralno
Luckin Coffee Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice so posredno relevantne za Slovenijo, saj prikazujejo globalne poslovne strategije velikih podjetij, vendar nimajo neposrednega vpliva na slovensko gospodarstvo ali vsakdanje življenje.