Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava gospodarstvo

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

Izvorni članki

Disney Wraps Upfront With Sports Advertising Ne...
deadline.com | 29. 7. 2025 17:55
Disney Says Upfront Volume is Flat Despite Surg...
variety.com | 29. 7. 2025 16:14

Podobni članki

Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov
gospodarstvo zabava
Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov

29. jul 17:44

Spotify je v drugem četrtletju 2025 zabeležil solidno rast števila plačljivih naročnikov in skupnih uporabnikov, vendar ni dosegel zastavljenih ciljev glede prihodkov in je ustvaril čisto izgubo. Podjetje je poudarilo, da se je število neto novih naročnikov v prvi polovici leta 2025 povečalo za več kot 30 %. Delnice Spotifyja so po objavi rezultatov padle, pri čemer je izvršni direktor Daniel Ek priznal, da podjetje zaostaja pri načrtih za svoje oglaševalsko poslovanje, a poudaril, da napredek ni vedno linearen.

Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram
posel tehnologija
Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram

31. jul 19:18

Trg pretočnih vsebin na zahtevo v jugovzhodni Aziji je v drugem četrtletju leta 2025 doživel močno rast, saj je pridobil več kot 1,5 milijona novih naročnikov. To je skoraj dvakrat več kot v prvem četrtletju, kar kaže na hitro rast trga. Poročilo družbe Media Partners Asia (MPA) ugotavlja, da so korejske drame ključni dejavnik te rasti. Netflix ima v regiji vodilni položaj z 12,8 milijona naročnikov, sledijo mu Viu in iQiyi.

Amazon reorganizira zvočno zabavo, ukinja studio Wondery in odpušča zaposlene
zabava posel
Amazon reorganizira zvočno zabavo, ukinja studio Wondery in odpušča zaposlene

4. avg 20:22

Amazon preureja svoje operacije zvočne zabave, kar vključuje združevanje produkcije blagovnih znamk Wondery in Audible. Posledično bo izvršna direktorica Wonderyja, Jen Sargent, po štirih letih zapustila položaj. Prav tako bodo ukinili studio Wondery in odpustili več kot 100 zaposlenih. Marshall Lewy, vodja vsebin pri Wonderyju, bo prešel v Audible, Amazonovo podružnico s sedežem v Newarku, New Jersey.

Disney opustil uporabo tehnologije globokega ponarejanja Dwayna Johnsona v prihajajoči predelavi filma Moana
zabava tehnologija
Disney opustil uporabo tehnologije globokega ponarejanja Dwayna Johnsona v prihajajoči predelavi filma Moana

5. avg 6:29

Disney je opustil načrte za uporabo tehnologije globokega ponarejanja (deepfake) Dwayna Johnsona v prihajajoči igrani predelavi filma Moana. Podjetje naj bi se za to odločilo zaradi tveganja negativne publicitete, ki jo prinaša uporaba umetne inteligence v filmih. Prav tako je bil opuščen načrt za uporabo umetne inteligence za ustvarjanje vojaka v filmu Tron Ares.

Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta
posel zabava
Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta

31. jul 19:18

Banijay Entertainment, evropski produkcijsko-distribucijski velikan, je v prvi polovici leta zabeležil 1,42 milijarde evrov (1,6 milijarde dolarjev) prihodkov, kar je 3 % več kot lani. Prilagojeni dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je dosegel 207,5 milijona evrov (236 milijonov dolarjev), kar je 5,7 % več kot v enakem obdobju lani. Rast prihodkov je bila predvsem posledica uspeha pretočnih vsebin in dogodkov v živo. Podjetje načrtuje tudi širitev na YouTube.

Film 'Fantastični štirje' z mešanimi rezultati na blagajnah
zabava film
Film 'Fantastični štirje' z mešanimi rezultati na blagajnah

31. jul 8:11

Film 'Fantastični štirje: Prvi koraki' je v prvem tednu prikazovanja v Indiji zaslužil okoli 25 milijonov rupij, kljub obetavnemu začetku pa je imel na 5. dan predvajanja skromno rast, saj je zbral le 1,9 milijona rupij. Njegov skupni izkupiček je znašal 23,68 milijona rupij, kar je manj od filma 'Superman'. V ZDA je film debitiral s 117,6 milijona dolarjev in se pričakuje, da bo ostal številka ena tudi v drugem vikendu. Uspeh filma bo odvisen od ohranjanja zagona.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Walt Disney Co. nevtralno
ABC nevtralno
Disney+ nevtralno
Hulu nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša predvsem na ameriško medijsko in oglaševalsko industrijo, kar ima omejen neposredni vpliv na vsakdanje življenje v Sloveniji, čeprav so globalni trendi v oglaševanju lahko zanimivi za slovenska podjetja.