Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram
posel tehnologija zabava

Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram

Trg pretočnih vsebin na zahtevo v jugovzhodni Aziji je v drugem četrtletju leta 2025 doživel močno rast, saj je pridobil več kot 1,5 milijona novih naročnikov. To je skoraj dvakrat več kot v prvem četrtletju, kar kaže na hitro rast trga. Poročilo družbe Media Partners Asia (MPA) ugotavlja, da so korejske drame ključni dejavnik te rasti. Netflix ima v regiji vodilni položaj z 12,8 milijona naročnikov, sledijo mu Viu in iQiyi.

Izvorni članki

Southeast Asia Adds 1.5 Million Net New Subscri...
deadline.com | 31. 7. 2025 11:15

Podobni članki

Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov
gospodarstvo zabava
Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov

29. jul 17:44

Spotify je v drugem četrtletju 2025 zabeležil solidno rast števila plačljivih naročnikov in skupnih uporabnikov, vendar ni dosegel zastavljenih ciljev glede prihodkov in je ustvaril čisto izgubo. Podjetje je poudarilo, da se je število neto novih naročnikov v prvi polovici leta 2025 povečalo za več kot 30 %. Delnice Spotifyja so po objavi rezultatov padle, pri čemer je izvršni direktor Daniel Ek priznal, da podjetje zaostaja pri načrtih za svoje oglaševalsko poslovanje, a poudaril, da napredek ni vedno linearen.

Rast prihodkov pretočnih platform v Združenem kraljestvu se je lani upočasnila, Netflix pa razkriva novosti za avgust 2025
mediji zabava
Rast prihodkov pretočnih platform v Združenem kraljestvu se je lani upočasnila, Netflix pa razkriva novosti za avgust 2025

31. jul 8:11

Prihodki pretočnih platform v Združenem kraljestvu so se lani po poročilu Ofcoma, ki je potrdil, da so storitve Broadcaster VoD (BVoD) prvič presegle milijardo funtov (1,34 milijarde dolarjev), 'pomembno upočasnili'. Po dveh letih hitre 20-odstotne rasti, so se ameriški velikani, kot sta Netflix in Prime, soočili z upočasnitvijo. Medtem pa je Netflix za avgust 2025 napovedal nove vsebine, vključno z drugo sezono serije Wednesday, dokumentarnim filmom o Jussieju Smollettu ter filmi iz franšiz Jurassic Park, Rush Hour in Fast and Furious.

Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta
posel zabava
Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta

31. jul 19:18

Banijay Entertainment, evropski produkcijsko-distribucijski velikan, je v prvi polovici leta zabeležil 1,42 milijarde evrov (1,6 milijarde dolarjev) prihodkov, kar je 3 % več kot lani. Prilagojeni dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je dosegel 207,5 milijona evrov (236 milijonov dolarjev), kar je 5,7 % več kot v enakem obdobju lani. Rast prihodkov je bila predvsem posledica uspeha pretočnih vsebin in dogodkov v živo. Podjetje načrtuje tudi širitev na YouTube.

Netflix se povezuje z MBC Group za skupno naročnino v regiji MENA
posel zabava
Netflix se povezuje z MBC Group za skupno naročnino v regiji MENA

28. jul 11:16

MBC Group, vodilna medijska organizacija na Bližnjem vzhodu in v Severni Afriki (MENA), je sklenila pomembno partnerstvo z Netflixom. V okviru tega dogovora bodo naročniki storitve MBCNOW, ki združuje različne zabavne vsebine, lahko dostopali tudi do Netflixa. Nova skupna naročnina bo združila Netflix in libanonski "Shahid" kot del agregatorja vsebin MBCNOW, kar predstavlja novost na trgu zabavnih storitev v regiji.

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava
Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

29. jul 21:17

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

Gledanost 27. sezone 'Big Brother' v ZDA narasla
zabava
Gledanost 27. sezone 'Big Brother' v ZDA narasla

3. avg 14:37

Gledanost 27. sezone resničnostne serije 'Big Brother' na CBS je v prvih dveh tednih predvajanja narasla. Po podatkih Paramount Global je povprečna gledanost petih epizod znašala 4,8 milijona gledalcev na različnih platformah, kar je 9 % več kot lani v istem obdobju. Premiera je zabeležila 4,9 milijona gledalcev v prvem tednu, kar je 11 % več kot prejšnje leto.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Netflix nevtralno
Viu nevtralno
iQiyi nevtralno
Media Partners Asia nevtralno
Korejske drame Pozitivno
Jugovzhodna Azija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima omejen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na trg pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji. Vendar pa lahko ponudi vpogled v globalne trende v zabavni industriji.