Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov
gospodarstvo zabava tehnologija

Spotify v drugem četrtletju povečal število naročnikov, a ni dosegel ciljev glede prihodkov

Spotify je v drugem četrtletju 2025 zabeležil solidno rast števila plačljivih naročnikov in skupnih uporabnikov, vendar ni dosegel zastavljenih ciljev glede prihodkov in je ustvaril čisto izgubo. Podjetje je poudarilo, da se je število neto novih naročnikov v prvi polovici leta 2025 povečalo za več kot 30 %. Delnice Spotifyja so po objavi rezultatov padle, pri čemer je izvršni direktor Daniel Ek priznal, da podjetje zaostaja pri načrtih za svoje oglaševalsko poslovanje, a poudaril, da napredek ni vedno linearen.

Izvorni članki

Spotify Stock Dips On Q2 Miss, CEO Says Streame...
deadline.com | 29. 7. 2025 13:35
Spotify Boosts Subscriber Count to 276 Million ...
variety.com | 29. 7. 2025 11:19

Podobni članki

Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram
posel tehnologija
Rast pretočnih vsebin v jugovzhodni Aziji spodbuja priljubljenost korejskih dram

31. jul 19:18

Trg pretočnih vsebin na zahtevo v jugovzhodni Aziji je v drugem četrtletju leta 2025 doživel močno rast, saj je pridobil več kot 1,5 milijona novih naročnikov. To je skoraj dvakrat več kot v prvem četrtletju, kar kaže na hitro rast trga. Poročilo družbe Media Partners Asia (MPA) ugotavlja, da so korejske drame ključni dejavnik te rasti. Netflix ima v regiji vodilni položaj z 12,8 milijona naročnikov, sledijo mu Viu in iQiyi.

Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta
posel zabava
Banijay Entertainment z rastjo prihodkov in dobička v prvi polovici leta

31. jul 19:18

Banijay Entertainment, evropski produkcijsko-distribucijski velikan, je v prvi polovici leta zabeležil 1,42 milijarde evrov (1,6 milijarde dolarjev) prihodkov, kar je 3 % več kot lani. Prilagojeni dobiček pred obrestmi, davki in amortizacijo (EBITDA) je dosegel 207,5 milijona evrov (236 milijonov dolarjev), kar je 5,7 % več kot v enakem obdobju lani. Rast prihodkov je bila predvsem posledica uspeha pretočnih vsebin in dogodkov v živo. Podjetje načrtuje tudi širitev na YouTube.

Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen
mediji zabava
Obseg oglasnega prostora Disneyja kljub povečani prodaji športnih oglasov ostal nespremenjen

29. jul 21:17

Podjetje Walt Disney Co. je objavilo, da je obseg prodanega oglasnega prostora, znanega kot »upfront«, ostal enak kot lani, kljub znatnemu povečanju oglaševanja v športnih programih in storitvah pretočnega predvajanja. Povečana prodaja oglasov v športnih vsebinah, ki je dosegla skoraj 4 milijarde dolarjev, in v pretočnih storitvah, kot sta Disney+ in Hulu, ni bila dovolj za preseganje lanskega skupnega obsega.

SAG-AFTRA in Nielsen obnovila pogodbo za podatke o pretakanju
posel mediji
SAG-AFTRA in Nielsen obnovila pogodbo za podatke o pretakanju

31. jul 8:11

Sindikat igralcev SAG-AFTRA je podaljšal pogodbo z družbo Nielsen za zagotavljanje podatkov o pretakanju. Ta poteza bo sindikatu pomagala pri uveljavljanju pogodb in napovedovanju pogajanj. SAG-AFTRA, ki zastopa 160.000 igralcev, gostiteljev in izdajateljev, uporablja Nielsenove storitve od leta 2023, ko je dosegel dogovor z velikimi hollywoodskimi studii za preverjanje gledanosti pretočnih vsebin.

Meta presegla pričakovanja s četrtletnimi rezultati, Zuckerberg napoveduje 'osebno superinteligenco' za vse
gospodarstvo tehnologija
Meta presegla pričakovanja s četrtletnimi rezultati, Zuckerberg napoveduje 'osebno superinteligenco' za vse

31. jul 6:31

Podjetje Meta je v drugem četrtletju 2025 močno preseglo pričakovanja Wall Streeta, saj so se prihodki povečali za 22 % na 47,5 milijarde dolarjev, čisti dobiček pa za 36 % na 18,3 milijarde dolarjev. Dnevno število aktivnih uporabnikov, ki dosega 3,48 milijarde prek Facebooka, Instagrama in drugih aplikacij, se je prav tako povečalo. Izvršni direktor Mark Zuckerberg je ob tej priložnosti poudaril poslanstvo podjetja, da 'osebno superinteligenco' umetne inteligence prinese vsem uporabnikom.

Investicije direktorja Spotifya v orožje sprožile proteste umetnikov in uporabnikov
posel tehnologija
Investicije direktorja Spotifya v orožje sprožile proteste umetnikov in uporabnikov

31. jul 19:18

Daniel Ek, izvršni direktor Spotifya, je razjezil številne umetnike in uporabnike platforme, potem ko je vložil 600 milijonov evrov v nemško start-up podjetje Helsing, ki razvija vojaške drone, vodene z umetno inteligenco. Zaradi tega so nekateri umetniki zapustili platformo in jo označili za 'portal nasilnega armagedona'.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Spotify Negativno
Daniel Ek nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za življenje v Sloveniji, saj se nanaša na globalno platformo za pretakanje glasbe, ki jo uporabljajo tudi v Sloveniji. Ne vpliva pa neposredno na vsakodnevno življenje večine prebivalcev.