Učitelji v Franciji zavračajo razvrščanje učencev v skupine glede na potrebe
izobraževanje

Učitelji v Franciji zavračajo razvrščanje učencev v skupine glede na potrebe

V Franciji so ob začetku šolskega leta 2024 uvedli ukrep, ki so ga učitelji močno kritizirali, zato so ga v šolah večinoma opustili. Gre za razvrščanje učencev v skupine glede na njihove učne potrebe, kar pa se je izkazalo za neuspešno.

Izvorni članki

Éducation. « Les enseignants ne veulent pas tri...
leprogres.fr | 17. 11. 2025 17:10
Éducation. « Les enseignants ne veulent pas tri...
lebienpublic.com | 17. 11. 2025 17:10
Éducation. « Les enseignants ne veulent pas tri...
estrepublicain.fr | 17. 11. 2025 17:10

Podobni članki

Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede
izobraževanje družba
Lizbonska šola zaradi pomanjkanja učiteljev razporedila prvošolčke v višje razrede

13. nov 18:05

Šola v Lizboni se sooča s pomanjkanjem učiteljev, zaradi česar so prvošolčke razporedili v razrede z učenci višjih razredov. Starše so pozvali k pomoči pri poučevanju doma. Sindikat Fenprof ocenjuje, da je na Portugalskem brez učitelja približno 3.325 učencev prvega cikla. Razpisana delovna mesta ostajajo nezasedena zaradi pomanjkanja kandidatov ali njihovih odstopov.

Maturanti po 수능 izpitu izrazili olajšanje, izpit pa je bil težak
izobraževanje družba
Maturanti po 수능 izpitu izrazili olajšanje, izpit pa je bil težak
2 posodobitev 13. nov 8:59

Maturanti v Južni Koreji so končali 대학수학능력시험 (수능), nekateri pa so izrazili, da so bile nekatere naloge težke, posebej pri predmetih 탐구. Starši so maturante spodbujali, nekateri pa so jokali zaradi težav pri določenih predmetih, kot je 국어. Po končanem izpitu so si maturanti želeli igrati igre, potovati v tujino in jesti 엽떡. Nekateri dijaki so imeli zdravstvene težave in so predčasno končali izpit. Kljub temu, da ni bilo 'morilskih vprašanj', je bil izpit težek.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Francija nevtralno
Učitelji Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Franciji, odpira vprašanja o metodah poučevanja in organizaciji šolstva, ki so relevantna tudi za Slovenijo.