Kitajske igračke premagale Applove telefone na ruskem trgu
gospodarstvo posel socialna varnost

Kitajske igračke premagale Applove telefone na ruskem trgu

V drugem četrtletju leta 2025 je kitajski proizvajalec Pop Mart s svojimi kolekcijskimi figuricami, znanimi kot Labubu, močno posegel na ruski trg. Blagovna znamka je na spletni platformi CDEK.Shopping zasedla 2,7 % tržnega deleža in s tem prehitela tako Uniqlo (2,2 %) kot tudi Apple, ki sta bila prej med petimi najbolj priljubljenimi znamkami. Rusi so namreč množično naročali te figurice, kar kaže na premik v potrošniških preferencah v smeri igračk namesto pametnih telefonov.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Pop Mart zelo pozitivno
Labubu zelo pozitivno
Apple Negativno
Uniqlo nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica opisuje tržne premike na ruskem trgu, kar ima omejeno neposredno relevantnost za življenje v Sloveniji, lahko pa ponudi vpogled v globalne potrošniške trende.