Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel zabava
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Léonie, blagajničarka v Carrefourju, postala TikTok zvezda in razveselila svojega delodajalca

Léonie, blagajničarka v Carrefourju v Lavalu, je postala viralna senzacija na TikToku, zahvaljujoč videoposnetkom, objavljenim na profilu trgovske verige. Število ogledov profila se je močno povečalo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Léonie Pozitivno
Carrefour Pozitivno
TikTok Pozitivno
Laval nevtralno

Izvorni članki

Réseaux sociaux. Pour le bonheur de son employe...
estrepublicain.fr | 12. 12. 2025 19:00
Réseaux sociaux. Pour le bonheur de son employe...
lebienpublic.com | 12. 12. 2025 19:00
Réseaux sociaux. Léonie, caissière à Carrefour,...
leprogres.fr | 12. 12. 2025 19:00

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
zmeren:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:
lokalno poročanje:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek je relevanten v smislu trendov v digitalnem marketingu in vpliva socialnih medijev na promocijo blagovnih znamk, kar se lahko prenese tudi na slovenski trg.

Podobni članki

Morebitni umik Carrefourja iz Belgije ponuja priložnosti za nizozemske trgovce
gospodarstvo posel
Morebitni umik Carrefourja iz Belgije ponuja priložnosti za nizozemske trgovce

3. dec 15:57

Morebitni umik francoske verige supermarketov Carrefour iz Belgije bi lahko ponudil priložnosti za nizozemske trgovce Ahold Delhaize in Jumbo. Dirk Mulder, strokovnjak za trgovino pri ING, meni, da je to dobra novica za omenjene družbe, saj naj bi Carrefour v Belgiji prodajal kar 780 trgovin.

Francoski trgovec Carrefour se pripravlja na prodajo svojih trgovin v Romuniji
posel gospodarstvo
Francoski trgovec Carrefour se pripravlja na prodajo svojih trgovin v Romuniji

24. okt 13:05

Francoska veriga supermarketov Carrefour naj bi se pripravljala na prodajo svojih poslovalnic v Romuniji. Podjetje naj bi že najelo investicijsko banko BNP Paribas, da bi ocenila zanimanje kupcev in potencialno izvedla prodajo. Carrefour se poleg Romunije želi umakniti tudi iz Argentine in Poljske. V Romuniji ima Carrefour več kot 10.000 zaposlenih, leta 2024 pa je ustvaril 12 milijard romunskih levov prihodkov.

Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco
potrošništvo tehnologija
Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco

22. sep 14:05

Organi za varstvo konkurence so odobrili prevzem 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Med lokacijami so trgovine v Marquette-lez-Lille in Noyelles-lès-Vermelles na severu Francije, pa tudi v Lyonu, Grenoblu, Parizu in Bordeauxu. Prevzem je bil odobren brez pogojev.

V Parizu s "štirikolesnikom" oropali trgovino Chanel
okolje gospodarstvo
V Parizu s "štirikolesnikom" oropali trgovino Chanel

2. okt 13:04

V Parizu je bila sredi tedna mode oropana trgovina Chanel v 8. okrožju. Neznanci so se z vozilom zaleteli v trgovino in ukradli večje število torbic. Storilci so pobegnili, preiskava pa je v teku.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Léonie Pozitivno
Carrefour Pozitivno
TikTok Pozitivno
Laval nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Dogodek je relevanten v smislu trendov v digitalnem marketingu in vpliva socialnih medijev na promocijo blagovnih znamk, kar se lahko prenese tudi na slovenski trg.