Meta ukinja politične oglase v EU zaradi novih pravil o preglednosti
politika tehnologija

Meta ukinja politične oglase v EU zaradi novih pravil o preglednosti

25. jul 16:12

Meta, lastnica Facebooka in Instagrama, je prenehala prikazovati politične in družbeno relevantne oglase v Evropski uniji. Kot razlog navaja neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami. Odločitev je posledica strožjih pravil EU o transparentnosti, ki so delno odgovor na škandal Cambridge Analytica. Direktiva naj bi vplivala tudi na uporabnike na Nizozemskem, ki pred volitvami 29. oktobra ne bodo videli političnih oglasov.

25. jul 13:08

Ameriški tehnološki velikan Meta, lastnik Facebooka, Instagrama in Messengera, je napovedal ukinitev političnih in družbeno relevantnih oglasov v Evropski uniji z začetkom oktobra. Podjetje je kot razlog navedlo neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami. Odločitev je posledica strožjih pravil EU o transparentnosti, ki so delno odgovor na škandal Cambridge Analytica.

25. jul 11:20

Meta, podjetje v lasti Facebooka in Instagrama, je objavilo, da bo s oktobrom prenehalo prikazovati politične in družbeno relevantne oglase v Evropski uniji. Kot razlog navaja neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami.

Meta, lastnica Facebooka in Instagrama, je napovedala ukinitev prikazovanja političnih oglasov v Evropski uniji. Podjetje je sporočilo, da so nova pravila o preglednosti, ki jih uvaja EU, "neizvedljiva" in predstavljajo najnovejši odziv na bruseljsko zakonodajo. Spremembe naj bi začele veljati pred evropskimi volitvami.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Meta nevtralno
Evropska unija nevtralno
Facebook nevtralno
Instagram nevtralno
Messenger nevtralno
Cambridge Analytica Negativno
Evropske volitve nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je povezana z regulacijo velikih tehnoloških platform v EU, kar lahko posredno vpliva na digitalno okolje tudi v Sloveniji, čeprav ne gre za neposreden dogodek v Sloveniji.