Objavljeno: 25. 7. 2025 14:11
Meta, lastnica Facebooka in Instagrama, je prenehala prikazovati politične in družbeno relevantne oglase v Evropski uniji. Kot razlog navaja neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami. Odločitev je posledica strožjih pravil EU o transparentnosti, ki so delno odgovor na škandal Cambridge Analytica. Direktiva naj bi vplivala tudi na uporabnike na Nizozemskem, ki pred volitvami 29. oktobra ne bodo videli političnih oglasov.
Ameriški tehnološki velikan Meta, lastnik Facebooka, Instagrama in Messengera, je napovedal ukinitev političnih in družbeno relevantnih oglasov v Evropski uniji z začetkom oktobra. Podjetje je kot razlog navedlo neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami. Odločitev je posledica strožjih pravil EU o transparentnosti, ki so delno odgovor na škandal Cambridge Analytica.
Meta, podjetje v lasti Facebooka in Instagrama, je objavilo, da bo s oktobrom prenehalo prikazovati politične in družbeno relevantne oglase v Evropski uniji. Kot razlog navaja neizvedljivost novih evropskih pravil o preglednosti oglasov, ki naj bi začela veljati pred evropskimi volitvami.
Meta, lastnica Facebooka in Instagrama, je napovedala ukinitev prikazovanja političnih oglasov v Evropski uniji. Podjetje je sporočilo, da so nova pravila o preglednosti, ki jih uvaja EU, "neizvedljiva" in predstavljajo najnovejši odziv na bruseljsko zakonodajo. Spremembe naj bi začele veljati pred evropskimi volitvami.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Meta | nevtralno |
| Evropska unija | nevtralno |
| nevtralno | |
| nevtralno | |
| Messenger | nevtralno |
| Cambridge Analytica | Negativno |
| Evropske volitve | nevtralno |
Novica je povezana z regulacijo velikih tehnoloških platform v EU, kar lahko posredno vpliva na digitalno okolje tudi v Sloveniji, čeprav ne gre za neposreden dogodek v Sloveniji.