Evropska komisija želi ohraniti motorje z notranjim zgorevanjem v novih avtomobilih tudi po letu 2034
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo okolje politika

Evropska komisija želi ohraniti motorje z notranjim zgorevanjem v novih avtomobilih tudi po letu 2034

Evropska komisija načrtuje, da bo tudi po letu 2035 v Evropski uniji dovolila registracijo novih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem. Ta poteza predstavlja omilitev prvotnih načrtov o popolni prepovedi teh motorjev in poskus uskladitve podnebnih ciljev z željami proizvajalcev avtomobilov. Predlagana je tudi sprostitev omejitev glede emisij.

Izvorni članki

La UE cede ante la presión de la industria: adi...
elsaltodiario.com | 17. 12. 2025 17:51
90 statt 100 Prozent: Die neue EU-Formel für de...
telepolis.de | 17. 12. 2025 10:00
STRASSBURG - In der EU sollen nach dem Willen d...
ad-hoc-news.de | 16. 12. 2025 19:37
L'Union européenne renonce à interdire la vente...
reporterre.net | 16. 12. 2025 18:53

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:
večinoma zanesljiv:

Politična orientacija

levo:
desno:

Politične preference

progresiven:
liberalen:
protisistemski:
zagovorništvo pravic:

Tip poročanja

analize:
poročanje o novicah:
recenzije:
mnenja in komentarji:
kritično poročanje:
ozadja:

Neodvisnost

neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Podobni članki

EU vztraja pri podnebno nevtralnem prometu do leta 2035 kljub dialogu z avtomobilsko industrijo
okolje gospodarstvo
EU vztraja pri podnebno nevtralnem prometu do leta 2035 kljub dialogu z avtomobilsko industrijo

12. sep 8:04

Evropska komisija pod vodstvom Ursule von der Leyen ostaja zavezana cilju, da bodo vsi novi avtomobili v EU do leta 2035 pretežno podnebno nevtralni. Kljub tesnemu sodelovanju in usklajevanju z avtomobilsko industrijo, pri čemer je komisija nekatere zahteve upoštevala, pri drugih pa vztraja pri svojih ciljih, EU vztraja pri prvotnih načrtih za zmanjšanje emisij v prometnem sektorju.

EU omilila standarde za emisije: 'Blamaža' glede motorjev z notranjim zgorevanjem
gospodarstvo okolje
EU omilila standarde za emisije: 'Blamaža' glede motorjev z notranjim zgorevanjem

13. dec 8:56

Članki poročajo, da je EU oslabila standarde za emisije, kar je povzročilo polemike glede prepovedi motorjev z notranjim zgorevanjem do leta 2035. Medtem ko so nekateri trdili, da je EU umaknila prepoved, drugi poudarjajo, da gre za 'blamažo', saj naj bi nova pravila še vedno dopuščala registracijo novih vozil z motorji z notranjim zgorevanjem po letu 2035, če uporabljajo sintetična goriva.

Avtomobilska industrija EU poziva k reviziji ciljev glede emisij CO2, saj so sedanji cilji neizvedljivi
politika gospodarstvo
Avtomobilska industrija EU poziva k reviziji ciljev glede emisij CO2, saj so sedanji cilji neizvedljivi

27. avg 18:11

Evropski proizvajalci in dobavitelji avtomobilskih komponent so v pismu predsednici Evropske komisije Ursuli von der Leyen izrazili zaskrbljenost glede doseganja strogih ciljev za zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida (CO2) za osebna in lahka gospodarska vozila. Opozarjajo, da so trenutni cilji, vključno z načrtom za dosego ničelnih emisij do leta 2035, v sedanjih razmerah preprosto neizvedljivi in zahtevajo ponovno oceno. Industrija trdi, da je izpolnjevanje teh ciljev prezahtevno.

Proizvajalci avtomobilov razdeljeni glede prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem do leta 2035
okolje politika
Proizvajalci avtomobilov razdeljeni glede prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem do leta 2035

8. sep 18:10

Evropski proizvajalci avtomobilov imajo različna stališča glede prepovedi motorjev z notranjim izgorevanjem do leta 2035, ki jo je predlagala Evropska komisija. Medtem ko se nekateri proizvajalci pripravljajo na prehod na električna vozila in dosegajo dobre rezultate pri prodaji, se drugi trudijo doseči cilje in poskušajo vplivati na Bruselj, da bi preložil uveljavitev te ključne okoljske politike, morda celo do leta 2050. Razkorak odraža različne strategije in stopnje pripravljenosti proizvajalcev na prehod v električno mobilnost.

EU se je dogovorila o zmanjšanju emisij za 90 % do leta 2040, sistem ETS2 pa bo uveden šele leta 2028; podražitev energije v Sloveniji neizogibna.
gospodarstvo okolje
EU se je dogovorila o zmanjšanju emisij za 90 % do leta 2040, sistem ETS2 pa bo uveden šele leta 2028; podražitev energije v Sloveniji neizogibna.

10. dec 7:56

Evropska unija se je dogovorila, da bo do leta 2040 zmanjšala emisije toplogrednih plinov za 90 % glede na raven iz leta 1990. Dogovor vključuje tudi nakup tujih ogljičnih kreditov za pokritje petodstotnega zmanjšanja emisij in preložitev emisijskih kuponov ETS2 do leta 2028. Spremembe morata uradno potrditi še Evropski parlament in države članice EU. Zaradi tega se v Sloveniji obeta podražitev energije, saj emisijski kuponi ne bodo odpravljeni, temveč le preloženi.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Evropska komisija nevtralno
Evropska unija nevtralno
Evropski parlament nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Odločitev Evropske komisije o motorjih z notranjim zgorevanjem bo imela velik vpliv na avtomobilsko industrijo v Sloveniji, gospodarstvo in okoljske cilje.