Rusi pogosto najdejo denar v žepih oblačil
gospodarstvo finance

Rusi pogosto najdejo denar v žepih oblačil

Raziskava CDEK.Shopping je pokazala, da skoraj polovica Rusov vsaj enkrat na leto najde denar v žepih sezonskih oblačil. Približno 19 % jih redno najde bankovce v žepih vrhnjih oblačil. Najpogostejši znesek, ki ga najdejo, je med 500 in 1000 rubljev, medtem ko je 10 % našlo več kot 5000 rubljev. Te najdbe pri ljudeh običajno izzovejo prijetne občutke.

Podobni članki

Kanadčani zaradi spletnih stav zadolženi do vratu
pravosodje gospodarstvo
Kanadčani zaradi spletnih stav zadolženi do vratu

20. nov 17:56

V Kanadi se vse več ljudi zadolžuje zaradi rekordnih zneskov, ki jih stavijo na spletu. Stranke finančnega svetovalca Roba Kilnerja imajo dolgove, ki segajo tudi do četrt milijona dolarjev. Eden od njih je letos izgubil 250.000 dolarjev na aplikacijah za športne stave, drugi pa 100.000 dolarjev v dveh letih. Naraščajoča priljubljenost spletnih stav povzroča finančne težave in zadolževanje.

V Rusiji se je močno zmanjšal delež mikro stanovanj v novogradnjah
posel gospodarstvo
V Rusiji se je močno zmanjšal delež mikro stanovanj v novogradnjah

17. nov 14:06

V zadnjih šestih mesecih se je ponudba mikro stanovanj v novogradnjah v večjih ruskih mestih zmanjšala na 8,6 %, kar je najmanj v zadnjih letih, poročajo ruski mediji. Analitiki ugotavljajo, da se delež mikro stanovanj v ponudbi gradbenikov zmanjšuje.

Za pokojnino 45.000 rubljev potrebna plača 230.000 rubljev mesečno
gospodarstvo finance
Za pokojnino 45.000 rubljev potrebna plača 230.000 rubljev mesečno

14. nov 14:05

Finančni strokovnjak Dmitrij Trepoljski je izračunal, da za pokojnino v višini 45.000 rubljev ruski državljan potrebuje približno 260 individualnih pokojninskih koeficientov (IPK). To je mogoče doseči s 26 leti stabilne zaposlitve in mesečno plačo približno 230.000 rubljev.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ni posebej pomembna za Slovenijo, saj se nanaša na navade Rusov glede iskanja denarja v oblačilih. Lahko pa ponudi vpogled v potrošniške navade v drugi državi.