Slika je umetno generirana iz tem: politika, covid-19, izobraževanje
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
politika izobraževanje
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Vodja akademije kritiziral pomanjkanje načrtovanja zaprtja šol med pandemijo covida-19

Jon Coles, vodja ene največjih mrež akademij v Angliji, je na preiskavi o covidu-19 izjavil, da je popolna odsotnost načrtov ministrstva za izobraževanje glede zaprtja šol pred uvedbo karantene marca 2020 "izjemna opustitev dolžnosti". Coles je dejal, da je bil šokiran, ko je takratni minister za izobraževanje Gavin Williamson dejal, da ni bilo nobenega načrtovanja. Colesova akademija je začela načrtovati zaprtje šol že pred prejemom kakršnih koli navodil.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Jon Coles Negativno
Ministrstvo za izobraževanje zelo negativno
Združeno kraljestvo nevtralno
Gavin Williamson Negativno
COVID-19 zelo negativno

Izvorni članki

Lack of school closure plan ‘an extraordinary d...
theguardian.com | 6. 10. 2025 18:13
Covid Inquiry: ‘Too late’ to act on exam concerns
skepticsociety.co.uk | 6. 10. 2025 16:28
‘Dereliction of duty’ not to plan for Covid sch...
standard.co.uk | 6. 10. 2025 15:34

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

mnenja in komentarji:
analize:
kritično poročanje:
poročanje o novicah:
preiskovalno novinarstvo:
izobraževalno:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
desna sredina:
levo:
neznano:

Politične preference

liberalen:
konzervativen:
progresiven:
neznano:

Neodvisnost

neodvisen:

Objektivnost

pristranski:
nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Angliji, poudarja pomen pripravljenosti na krizne situacije v izobraževalnem sistemu, kar je relevantno tudi za Slovenijo.

Podobni članki

Vermont odgovarja na kritike o šolskem sistemu, v Združenem kraljestvu pa poudarjajo nacionalno kulturo
izobraževanje družba
Vermont odgovarja na kritike o šolskem sistemu, v Združenem kraljestvu pa poudarjajo nacionalno kulturo

4. okt 10:06

Vermont Agency of Education se je odzvala na članek Boston Globea, ki kritizira šolski sistem v Novi Angliji, in poudarila, da jim je mar za izobraževanje. Medtem pa v Združenem kraljestvu kampanja in ravnatelji opozarjajo na "korozivne" spremembe v šolstvu zadnjih 30 let, zaradi katerih naj bi otroke učili, da se sramujejo britanske kulture in zgodovine. Prizadevajo si za vrnitev britanske kulture in zgodovine v središče nacionalnega kurikuluma, da bi obnovili nacionalni ponos.

Nekdanji minister obtožuje Johnsona, da je dal prednost NHS pred otroki med pandemijo
izobraževanje politika
Nekdanji minister obtožuje Johnsona, da je dal prednost NHS pred otroki med pandemijo
1 posodobitev 14. okt 15:04

Nekdanji minister za izobraževanje, Sir Gavin Williamson, je na preiskavi o Covid-19 dejal, da je vladi med pandemijo primanjkovalo resnosti. Priznal je, da so bile pri zapiranju šol zaradi Covida-19 storjene napake. Williamson je poslal sporočilo Borisu Johnsonu, v katerem je zapisal, da so ga odločitve glede zaprtja šol pri Covidu-19 "nategnile".

Boris Johnson se opravičuje za napake pri zaprtju šol med pandemijo COVID-19, a zanika načrtovalske pomanjkljivosti
politika zdravstvo
Boris Johnson se opravičuje za napake pri zaprtju šol med pandemijo COVID-19, a zanika načrtovalske pomanjkljivosti

23. okt 18:08

Nekdanji britanski premier Boris Johnson je na preiskavi o COVID-19 priznal, da vlada ni ustrezno načrtovala zaprtja šol v Angliji med pandemijo, kar je po njegovem mnenju pustilo 'velik pečat' na otrocih. Kljub temu je zanikal, da bi vlada odpovedala pri pripravi na to možnost, in se opravičil za storjene napake. Poudaril je, da so bili uradniki preobremenjeni.

Oklahoma: Novi nadzornik šol razveljavil obvezno poučevanje Biblije, prejšnji nadzornik pa naj bi nezakonito dodeljeval sredstva verskim šolam
izobraževanje politika
Oklahoma: Novi nadzornik šol razveljavil obvezno poučevanje Biblije, prejšnji nadzornik pa naj bi nezakonito dodeljeval sredstva verskim šolam

17. okt 14:06

Novi nadzornik javnih šol v Oklahomi, Lindel Fields, je razveljavil mandat svojega predhodnika, ki je šole silil k vključevanju Biblije v učne načrte. Medtem so se pojavile obtožbe, da je nekdanji državni nadzornik Ryan Walters nezakonito dodeljeval zvezna sredstva za pomoč zaradi COVID-19 verskim zasebnim šolam, ki niso izpolnjevale pogojev. To je vzbudilo zaskrbljenost ameriškega ministrstva za izobraževanje pod vodstvom predsednika Trumpa.

Nekdanja komisarka za otroke poziva vlado Združenega kraljestva k opravičilu otrokom za napake med pandemijo covida-19
družba zdravstvo
Nekdanja komisarka za otroke poziva vlado Združenega kraljestva k opravičilu otrokom za napake med pandemijo covida-19

2. okt 19:06

Nekdanja komisarka za otroke v Angliji, Anne Longfield, je pozvala vlado Združenega kraljestva, naj se uradno opraviči otrokom za škodo, ki so jo utrpeli med pandemijo covida-19. Longfieldova trdi, da je vlada med pandemijo zanemarjala otroke in pri tem delala napake, kot je bila prioritizacija odpiranja pubov in tematskih parkov pred šolami. Izpostavlja, da so bile potrebe otrok spregledane pri načrtovanju ukrepov, kar je povzročilo povečanje ranljivosti med mladimi.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Jon Coles Negativno
Ministrstvo za izobraževanje zelo negativno
Združeno kraljestvo nevtralno
Gavin Williamson Negativno
COVID-19 zelo negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Angliji, poudarja pomen pripravljenosti na krizne situacije v izobraževalnem sistemu, kar je relevantno tudi za Slovenijo.