Zaradi ponavljajočih se popustov zanimanje za Črni petek upada
Objavljeno: 27. 11. 2025 8:56
Potrošniki v Franciji so vse manj navdušeni nad Črnim petkom, saj jih ponavljajoči se popusti ne prepričajo več. Zdi se, da so stalne akcije uničile občutek dobrega nakupa.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Članki poročajo, da se je fenomen Black Friday razširil na skoraj cel mesec, vendar nova raziskava kaže na stagnacijo njegove priljubljenosti. Trgovci nas zasipajo z oglasi in ponudbami, a učinek popustov se zmanjšuje.
Raziskavi, ki sta jo naročila PayU in MKOR, kažeta, da Romuni načrtujejo povečanje porabe za Črni petek leta 2025. Približno 70% Romunov namerava nekaj kupiti, pri čemer imajo nekateri na voljo celo več kot 2.000 lei. Mladi so se izkazali za najbolj navdušene kupce, saj načrtujejo bolj premišljene nakupe in so pripravljeni porabiti več kot v preteklih letih.
Številni trgovci na drobno potiho spreminjajo svojo politiko vračil pred Črnim petkom in Cyber ponedeljkom. Potrošniki bi morali biti pozorni na te spremembe pri nakupovanju.
Črni petek privablja kupce z mamljivimi popusti. Strokovnjaki opozarjajo potrošnike, na kaj morajo biti pozorni pri nakupovanju. Mnenja o smiselnosti takšnih akcijskih dni so deljena, nekateri pa menijo, da je Črni petek že presegel svoj vrhunec.
Kljub gospodarski negotovosti in naraščajočim carinam je Black Friday v Združenih državah Amerike ostal pomemben nakupovalni dan. Številni kupci so se zgrinjali v trgovine že zgodaj zjutraj, nekateri so celo kampirali pred nakupovalnimi centri. Vendar pa naj bi kupci zaradi gospodarskih razmer porabili manj denarja kot prejšnja leta. Trgovine so ponujale visoke popuste, nekateri kupci pa so prejeli celo brezplačna darila.
Lovci na ugodne ponudbe so si v koledarju že označili Black Friday in Black Week. Ta nakupovalni praznik se je uveljavil tudi v turistični panogi. Ponudniki privabljajo s posebej ugodnimi ponudbami, nekatere so na voljo že zdaj. Potniki lahko že prihranijo pri rezervacijah.
Čeprav se novice nanašajo na Francijo, koncept Črnega petka in potrošniške navade vplivajo tudi na Slovenijo. Razumevanje teh trendov lahko pomaga pri napovedovanju lokalnih ekonomskih gibanj.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.