Nemški prometni politik Al-Wazir se želi zgledovati po avstrijski železniški politiki
Objavljeno: 26. 11. 2025 0:56
Tarek Al-Wazir, prometni politik iz Nemčije, je poudaril, da je bila tudi Avstrija nekoč v slabem stanju glede železnic, dokler ni prišlo do nadstrankarskega dogovora o nenehnih investicijah v njihov razvoj. Al-Wazir meni, da v Nemčiji takšno soglasje trenutno še ne obstaja.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Kljub zastoju pri obnovi nemških avtocest in mostov, vladajoča koalicija CDU/CSU in SPD preusmerja denar v širitev cestnega omrežja, medtem ko za nove železnice ne namenja dodatnih sredstev. To je sprožilo kritike Zelenih.
Prometni ministri so zahtevali več sredstev od zvezne vlade za financiranje infrastrukture in pokritje finančne vrzeli pri avtocestah. Zvezni minister za promet Patrick Schnieder je predstavil načrte za cenejša vozniška dovoljenja, kar je bilo pozitivno sprejeto. Nadalje so postavili temelje za določitev fiksne cene za Deutschlandticket.
V Avstriji bo do 1. julija 2025 v mreži družbe ÖBB-Infrastruktur AG 490 železniških postaj z osebnim prometom dostopnih brez arhitekturnih ovir. To je razvidno iz odgovora ministra za promet Petra Hankeja (SPÖ) na parlamentarno vprašanje Zelenih. Članek ne navaja ocene mednarodne primerljivosti.
Avstrijski gradbeni koncern Strabag se je odzval na obtožbe madžarskega prometnega ministra Jánosa Lázárja (Fidesz), ki jih je ta izrekel v povezavi z gradnjo odseka avtoceste M30. Lázár je Strabagu očital podporo opozicijski stranki TISZA in s tem poskus vplivanja na volitve. Strabag je te obtožbe zanikal in jih označil za neutemeljene.
Nemške železnice (Deutsche Bahn) napovedujejo obsežna gradbena dela v Bayernu, ki se bodo začela leta 2026. Razlog za to so dotrajani tiri in kretnice, ki povzročajo spontane zapore prog, počasnejšo vožnjo vlakov in zamude. Železnice bodo zato v prihodnje več investirale v obnovo infrastrukture, kar bo potnike v Bayernu postavilo pred preizkušnjo potrpežljivosti zaradi številnih omejitev.
Po požaru na signalni postaji v Gerwischu, zaradi katerega so vlaki med Magdeburgom in Berlinom ustavljeni že več tednov, je politik SPD javno kritiziral Deutsche Bahn zaradi domnevne nesposobnosti. Potniki morajo namesto vlakov uporabljati avtobusni prevoz. Pričakovano je, da bo popravilo trajalo približno dvanajst mesecev.
Železniška politika v sosednjih državah lahko vpliva na Slovenijo, še posebej glede tranzitnega prometa in povezljivosti.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.