Na Azerbajdžanu zaradi nadzora odpustili 21 ravnateljev šol in tri vodje vrtcev
izobraževanje politika

Na Azerbajdžanu zaradi nadzora odpustili 21 ravnateljev šol in tri vodje vrtcev

V Azerbajdžanu so odpustili 21 ravnateljev šol in tri vodje vrtcev zaradi ugotovljenih nepravilnosti med nadzorom. Od januarja do julija 2025 je Državna agencija za predšolsko in splošno izobraževanje izvedla nadzor v 1137 izobraževalnih ustanovah. Na podlagi ugotovitev je bilo izrečenih 383 disciplinskih ukrepov ravnateljem šol in 189 vodjem vrtcev, kar je privedlo do odpovedi pogodb o zaposlitvi za 21 ravnateljev in tri vodje.

Izvorni članki

Agentlik: 21 məktəb direktorunun əmək müqaviləs...
azerbaijan-news.az | 4. 8. 2025 17:03
3 bağça müdiri işdən çıxarılıb
3 bağça müdiri işdən çıxarılıb
modern.az | 4. 8. 2025 16:34
21 məktəb direktoru işdən çıxarıldı
21 məktəb direktoru işdən çıxarıldı
modern.az | 4. 8. 2025 15:40

Podobni članki

Študija potrdila pozitivne učinke prepovedi uporabe mobilnih telefonov v šolah na Koroškem
družba izobraževanje
Študija potrdila pozitivne učinke prepovedi uporabe mobilnih telefonov v šolah na Koroškem

20. nov 12:56

Študija, ki je spremljala izvajanje prepovedi uporabe mobilnih telefonov v osnovnih šolah in nižjih razredih srednjih šol na Koroškem, je pokazala pretežno pozitivne rezultate. Prepoved, ki je bila na Koroškem uvedena že februarja, na državni ravni pa maja, je po mnenju 89 % vprašanih smiselna. Študija ugotavlja izboljšanje socialnega vedenja učencev, njihove koncentracije pri pouku ter zmanjšanje kibernetskega nasilja. Učitelji se počutijo bolj samozavestne pri izvajanju pravil.

V Moskvi oče učenca napadel učitelja v šoli
izobraževanje socialna varnost
V Moskvi oče učenca napadel učitelja v šoli
1 posodobitev 13. nov 13:40

V šoli na severovzhodu Moskve je oče učenca petega razreda pretepel učitelja. Na kraj so poklicali reševalce in policijo. Primer preiskuje tožilstvo.

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ni neposredno povezana s Slovenijo, ampak kaže na nadzor kakovosti v izobraževalnem sistemu, kar je lahko posredno relevantno.