CMA CGM in Decathlon združila moči za kolesarsko ekipo z ambicijo zmagati na Touru
gospodarstvo šport

CMA CGM in Decathlon združila moči za kolesarsko ekipo z ambicijo zmagati na Touru

21. jul 14:03

Podjetji Decathlon in CMA CGM sta uradno potrdili svoje partnerstvo kot so-sponzorja kolesarske ekipe WorldTour, ki se bo od 1. januarja 2026 preimenovala v Decathlon CMA CGM. Po umiku podjetja AG2R La Mondiale, Decathlon našel novega partnerja. To sodelovanje, sklenjeno za pet sezon, si postavlja ambiciozne cilje, vključno z zmago na dirki Tour de France do leta 2030 in uvrstitvijo med tri najboljše ekipe na svetu. Ekipa naj bi imela zadosten proračun za tekmovanje z vodilnimi ekipami, kot sta UAE in Visma.

Pomorski prevoznik CMA CGM se bo združil z Decathlonom kot so-sponzor največje francoske kolesarske ekipe, ki bo od januarja 2026 preimenovana v Decathlon CMA CGM. Partnerstvo, ki so ga napovedali to ponedeljek, postavlja visoke cilje, med drugim zmago na dirki Tour de France do leta 2030. V središču projekta je mladi francoski up Paul Seixas. Ekipa, ki ohranja svojo bazo v La Motte Servolexu v Savoji, namerava konkurirati najboljšim na svetu.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je relevantna za ljubitelje kolesarstva v Sloveniji in širše, saj gre za pomembno spremembo v svetu profesionalnega kolesarstva in vpliva na eno izmed večjih ekip.