Strokovnjakinja opozarja na slabo izvajanje spodbujanja nemščine v avstrijskih vrtcih
izobraževanje družba

Strokovnjakinja opozarja na slabo izvajanje spodbujanja nemščine v avstrijskih vrtcih

Delež otrok, ki potrebujejo pomoč pri učenju nemščine v avstrijskih vrtcih, se je povečal. V vrtčevskem letu 2023/24 je četrtina otrok, starih od štiri do pet let, potrebovala dodatno podporo. Natascha Taslimi iz mreže Elementare Bildung NE kritizira pomanjkanje jasne strategije za spodbujanje nemščine in poziva k več osebja, boljšim strategijam ter večji odgovornosti staršev pri učenju jezika izobraževanja.

Izvorni članki

Podobni članki

Dunaj: Kritike na račun strukturnih ovir za otroke s posebnimi potrebami
politika družba
Dunaj: Kritike na račun strukturnih ovir za otroke s posebnimi potrebami

19. nov 13:56

Neodvisni nadzorni odbor, dunajska otroška in mladinska odvetnica ter odvetnica za invalide so na novinarski konferenci na Dunaju opozorili na velike vrzeli v oskrbi otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v Avstriji. Ob mednarodnem dnevu otrokovih pravic so kritizirali strukturne ovire in ponovili zahteve, kot so inkluzija v izobraževanju in uresničevanje zakonskih pravic.

Finska vlada preučuje prenovo sistema otroških dodatkov za podporo družinam
socialna varnost politika
Finska vlada preučuje prenovo sistema otroških dodatkov za podporo družinam

13. nov 7:04

Finska vlada, pod vodstvom ministrice za socialno varnost Sanni Grahn-Laasosen, razmišlja o prenovi sistema otroških dodatkov. Cilj prenove je spodbuditi rodnost in zagotoviti podporo različnim družinskim oblikam. Ta ukrep je pomemben za zagotavljanje preživetja družin v državi.

Zagovornica invalidov zahteva pravico do šolske asistence po vsej Avstriji
izobraževanje politika
Zagovornica invalidov zahteva pravico do šolske asistence po vsej Avstriji

14. nov 14:05

Avstrijska zagovornica invalidov Christine Steger zahteva enotno pravico do šolske asistence v vseh zveznih deželah. Kritizira, da trenutno kraj bivališča določa, ali bo otrok s posebnimi potrebami prejel pomoč in v kakšnem obsegu. Stegerjeva opozarja, da v devetih zveznih deželah ni enotne definicije, kaj spada pod šolsko asistenco, niti pravice do nje. Zagovarja, da bi morali imeti otroci s potrebo po asistenci v vsaki zvezni deželi enake pravice.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Natascha Taslimi nevtralno
Elementare Bildung NE nevtralno
Avstrija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se novice nanašajo na Avstrijo, lahko problematika jezikovne integracije in podpore otrokom priseljencev vzbudi zanimanje tudi v Sloveniji.