Trenitalia s povečano ponudbo in novimi ugodnostmi cilja na dobičkonosnost v Franciji
Objavljeno: 9. 12. 2025 14:57
Italijanski železniški prevoznik Trenitalia, ki že štiri leta deluje na francoskem trgu, a posluje z izgubo, bo sredi decembra povečal število povezav med Parizom in Lyonom s petimi dodatnimi dnevnimi vožnjami. Podjetje načrtuje agresivno cenovno politiko, s ciljem konkurirati francoski družbi SNCF. Poleg tega Trenitalia uvaja vozovnice po 14 evrov, povečuje ponudbo in pripravlja program zvestobe.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Renfe je umaknil vse vlake Talgo, ki so vozili na relaciji Madrid-Barcelona, kar je povzročilo popolno ukinitev nizkocenovnih storitev Avlo na tej progi. Podjetje se je odločilo, da bo namesto vlakov Avlo uvedlo konvencionalne vlake AVE.
Železniški promet med Parizom in zahodno Francijo je bil danes močno oviran, saj je TGV trčil v kovinsko oviro blizu Massyja. Vlaki so zamujali od 45 minut do dve uri. Promet je bil prekinjen, dokler niso pregledali proge.
Francoska železniška družba SNCF razmišlja o uvedbi hitre železniške povezave TGV Ouigo med Lyonom in Bordeauxom, ki bi potekala preko regije Île-de-France. Ta načrt povzroča veliko nezadovoljstvo med potniki in izvoljenimi predstavniki regije Massif central, saj bi bili s tem izključeni iz te pomembne povezave.
Zadruga European Sleeper, ki že upravlja nočni vlak med Brusljem in Prago, bo marca 2026 ponovno vzpostavila linijo Pariz-Berlin, ki jo je francoska železniška družba SNCF opustila. Rezervacije bodo odprli 16. decembra, prva vožnja pa je načrtovana za 26. marec 2026.
Evropska komisija je predlagala ambiciozen načrt za vzpostavitev hitre železniške mreže, ki bi do leta 2040 povezala glavna mesta Evropske unije. Cilj je skrajšati potovalne čase med mesti, na primer med Berlinom in Københavnom, kjer bi se potovanje skrajšalo s sedem na štiri ure. Ta pobuda bi omogočila hitrejša in enostavnejša potovanja po Evropi.
Zaradi izpada strežnikov Adif je prišlo do zamud in prekinitev v železniškem prometu, predvsem na hitrih progah, ki povezujejo Madrid z drugimi mesti, vključno z Andaluzijo. Minister za promet Óscar Puente je napovedal, da se bodo težave nadaljevale še dve leti, vzrok pa je tudi uvedba novih vlakov.
Poročilo o konkurenci na področju železniškega prometa v Evropi, ki lahko vpliva na cene in dostopnost prevoza za Slovence, ki potujejo v te države.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.