Francoski trg lepote ponovno osvajajo izdelki, ki so jih uporabljale že naše babice
potrošništvo življenjski slog

Francoski trg lepote ponovno osvajajo izdelki, ki so jih uporabljale že naše babice

Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.

Izvorni članki

Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
estrepublicain.fr | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
lebienpublic.com | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
leprogres.fr | 11. 11. 2025 6:05

Podobni članki

Kljub podražitvam so nizozemski piškoti s cimetom še vedno priljubljeni
gospodarstvo življenjski slog
Kljub podražitvam so nizozemski piškoti s cimetom še vedno priljubljeni

15. nov 9:05

Kljub znatnemu dvigu cen piškotov s cimetom v zadnjih letih, njihova priljubljenost na Nizozemskem ne upada. Proizvajalci so zmanjšali velikost pakiranj, da bi ublažili učinek dražitev, kar se je izkazalo za uspešno. Podjetji Van Delft in Bolletje poročata o približno enaki prodaji kot leto prej, saj kupci pogosteje posegajo po manjših pakiranjih.

Francoski zdravstveni sektor se trudi zmanjšati svoj ogljični odtis
okolje zdravstvo
Francoski zdravstveni sektor se trudi zmanjšati svoj ogljični odtis

12. nov 8:05

Francoski zdravstveni sektor, ki prispeva osem odstotkov k celotnemu ogljičnemu odtisu Francije, se zaveda nujnosti zmanjšanja vpliva na okolje. Približno 2,5 milijona strokovnjakov si prizadeva zmanjšati emisije, hkrati pa zagotavljati ustrezno zdravstveno oskrbo vse večjemu številu prebivalcev, kar predstavlja kompleksen izziv, še posebej ob vse pogostejših zdravstvenih težavah, ki so posledica podnebnih sprememb.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Francija nevtralno
K-beauty nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima majhen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na trende v Franciji.