Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
gospodarstvo posel
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Plišasti volk iz oglasne kampanje Intermarché bo na voljo šele leta 2026

Plišasti volk, zvezda viralne oglasne kampanje trgovske verige Intermarché, ne bo naprodaj v letošnjem božičnem času. Distributer je sporočil, da bo na voljo šele leta 2026, kljub velikemu zanimanju na družbenih omrežjih in v tujini.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché nevtralno

Izvorni članki

Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
lebienpublic.com | 15. 12. 2025 20:32
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
estrepublicain.fr | 15. 12. 2025 20:32
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
leprogres.fr | 15. 12. 2025 20:32

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
zmeren:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:
lokalno poročanje:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o marketinški kampanji tuje trgovske verige, ki nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, vendar lahko služi kot zanimiv primer oglaševanja.

Podobni članki

Bloom toži Intermarché zaradi zavajajoče reklame z volkom, ki je »vegetarijanec«
posel okolje
Bloom toži Intermarché zaradi zavajajoče reklame z volkom, ki je »vegetarijanec«

24. dec 12:56

Francosko združenje za zaščito oceanov Bloom je vložilo tožbo proti oglaševalski kampanji trgovske verige Intermarché, v kateri nastopa volk, ki kljub vegetarijanski usmeritvi uživa ribe. Bloom trdi, da oglas zavaja javnost in ustvarja napačno povezavo med vegetarijanstvom in uživanjem rib. Združenje je vložilo pritožbo pri Žiriji za deontologijo oglaševanja (JDP).

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Članek govori o marketinški kampanji tuje trgovske verige, ki nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, vendar lahko služi kot zanimiv primer oglaševanja.