Plišasti volk iz oglasne kampanje Intermarché bo na voljo šele leta 2026
Objavljeno: 15. 12. 2025 21:56
Plišasti volk, zvezda viralne oglasne kampanje trgovske verige Intermarché, ne bo naprodaj v letošnjem božičnem času. Distributer je sporočil, da bo na voljo šele leta 2026, kljub velikemu zanimanju na družbenih omrežjih in v tujini.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Članek govori o marketinški kampanji tuje trgovske verige, ki nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, vendar lahko služi kot zanimiv primer oglaševanja.
Francoska veriga supermarketov Intermarché bo začela prodajati plišasto igračo volka, ki je upodobljen v njihovi priljubljeni oglasni kampanji. Oglas, ki ga je ustvaril francoski animacijski studio brez pomoči umetne inteligence, je postal viralna senzacija po vsem svetu.
Francoski trgovec Auchan je napovedal, da želi svoje supermarkete v Franciji (razen na Korziki), ki jih je približno 300, preoblikovati v franšize pod blagovnima znamkama Intermarché in Netto. Projekt, ki ga mora še odobriti uprava, naj bi se začel izvajati konec leta 2026.
Auchan, simbol pretresov v svetu trgovine, je napovedal preoblikovanje svojih supermarketov v franšize Intermarché do konca leta 2026. Hipermarketi skupine bodo ohranili zgodovinsko blagovno znamko.
Francoska božična reklama trgovske verige Intermarché, ki je bila ustvarjena brez pomoči umetne inteligence, je postala viralna po vsem svetu. Animirani "božični pravljici", ki jo je ustvaril francoski animacijski studio, si je v sredo ogledalo že več kot 20 milijonov ljudi.
Francosko združenje za zaščito oceanov Bloom je vložilo tožbo proti oglaševalski kampanji trgovske verige Intermarché, v kateri nastopa volk, ki kljub vegetarijanski usmeritvi uživa ribe. Bloom trdi, da oglas zavaja javnost in ustvarja napačno povezavo med vegetarijanstvom in uživanjem rib. Združenje je vložilo pritožbo pri Žiriji za deontologijo oglaševanja (JDP).
Podjetje Pantone je za barvo leta 2026 izbralo neokrnjeno belo barvo, ki naj bi predstavljala prazno platno. Ta odločitev je na družbenih omrežjih naletela na nerazumevanje in neodobravanje.
Članek govori o marketinški kampanji tuje trgovske verige, ki nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji, vendar lahko služi kot zanimiv primer oglaševanja.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.