Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
posel
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Intermarché bo prodajal plišasto igračo volka, ki je postal viralna senzacija

Francoska veriga supermarketov Intermarché bo začela prodajati plišasto igračo volka, ki je upodobljen v njihovi priljubljeni oglasni kampanji. Oglas, ki ga je ustvaril francoski animacijski studio brez pomoči umetne inteligence, je postal viralna senzacija po vsem svetu.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché Pozitivno
Francija nevtralno

Izvorni članki

Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
lebienpublic.com | 12. 12. 2025 16:45
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
leprogres.fr | 12. 12. 2025 16:45
Consommation. Publicité virale d'Intermarché : ...
estrepublicain.fr | 12. 12. 2025 16:45

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
zmeren:
informativen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
analize:
intervjuji:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je zanimiva kot primer uspešne oglaševalske kampanje in vpliva viralnosti, vendar nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji.

Podobni članki

Bloom toži Intermarché zaradi zavajajoče reklame z volkom, ki je »vegetarijanec«
posel okolje
Bloom toži Intermarché zaradi zavajajoče reklame z volkom, ki je »vegetarijanec«

24. dec 12:56

Francosko združenje za zaščito oceanov Bloom je vložilo tožbo proti oglaševalski kampanji trgovske verige Intermarché, v kateri nastopa volk, ki kljub vegetarijanski usmeritvi uživa ribe. Bloom trdi, da oglas zavaja javnost in ustvarja napačno povezavo med vegetarijanstvom in uživanjem rib. Združenje je vložilo pritožbo pri Žiriji za deontologijo oglaševanja (JDP).

Francoski božični oglas z volkom osvaja srca gledalcev po vsem svetu
posel zabava
Francoski božični oglas z volkom osvaja srca gledalcev po vsem svetu

13. dec 20:55

Božični oglas francoske verige supermarketov Intermarche je postal globalni hit, saj brez uporabe generativne umetne inteligence pripoveduje ganljivo zgodbo o osamljenem volku, ki se spopada s predsodki. Dveinpolminutni film »Neljubljen« (Le mal aime) je osvojil srca milijonov ljudi po vsem svetu.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Intermarché Pozitivno
Francija nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je zanimiva kot primer uspešne oglaševalske kampanje in vpliva viralnosti, vendar nima neposrednega vpliva na življenje v Sloveniji.