YouTube v Indiji lansiral Premium Lite naročnino za 89 rupij na mesec
tehnologija zabava

YouTube v Indiji lansiral Premium Lite naročnino za 89 rupij na mesec

YouTube je v Indiji uvedel naročniški paket Premium Lite, ki uporabnikom ponuja možnost gledanja videoposnetkov brez oglasov na različnih napravah za 89 indijskih rupij na mesec. Ta cenovno ugodnejša možnost je alternativa standardni naročnini Premium. Kljub temu pa lahko oglasi še vedno pojavljajo pri glasbeni vsebini in Shorts videoposnetkih. Standardna naročnina YouTube Premium v Indiji stane 1.490 rupij na leto.

Izvorni članki

YouTube introduces Premium Lite subscription pl...
business-standard.com | 29. 9. 2025 10:48
YouTube launches 'Premium Lite plan' in India a...
business-standard.com | 29. 9. 2025 10:14
Google brings YouTube Premium Lite subscription...
deccanherald.com | 29. 9. 2025 9:51

Podobni članki

HMRC opozarja uporabnike Instagrama, YouTuba in TikToka na morebitne denarne kazni
tehnologija gospodarstvo
HMRC opozarja uporabnike Instagrama, YouTuba in TikToka na morebitne denarne kazni

15. nov 17:05

Britanski davčni organ HMRC opozarja ustvarjalce vsebin na platformah, kot so Instagram, YouTube in TikTok, da morajo prijaviti svoje prihodke. Povprečni Britanec, ki zasluži denar prek teh platform, letno zasluži 1.223 funtov, kar presega HMRC-jev prag 1.000 funtov za trgovanje. Če ustvarjalci ne prijavijo svojih prihodkov, jim grozijo denarne kazni.

YouTuber MrBeast odprl pop-up park v Savdski Arabiji
zabava mediji
YouTuber MrBeast odprl pop-up park v Savdski Arabiji

13. nov 19:04

Svetovno znani YouTuber MrBeast, s preko 450 milijoni naročnikov, je v Rijadu odprl začasni zabaviščni park z imenom "Beast Land". Ta poteza ga postavlja ob bok drugim slavnim osebnostim, ki jih privlači Savdska Arabija, saj si ta država prizadeva postati globalno središče zabave. Park ponuja ovire in izzive, podobne tistim v njegovih videoposnetkih, kjer tekmovalci tekmujejo za velike denarne nagrade. Dogodek je pritegnil številne družine in najstnike, ki so želeli srečati zvezdnika.

Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
posel zabava
Spor med Disneyjem in YouTube TV povzročil izpad programov ESPN in ABC.
3 posodobitev 13. nov 14:22

Izpad programov ESPN in ABC na YouTube TV je bil posledica spora med Disneyjem in YouTube TV. CEO Disneyja, Bob Iger, se je odzval na izpade in potekajoča pogajanja. Uporabniki YouTube TV lahko zahtevajo dobropis v višini 20 dolarjev. Ponujene so alternative pretakanja s poskusnimi obdobji za nadaljnje gledanje programov ESPN in ABC.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata
tehnologija mediji
Disney in YouTube TV dosegla dogovor, ESPN in ABC se vračata

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor o prenosu programov, s čimer se je končala dvotedenska prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Spor se je končal po tem, ko sta podjetji dosegli dogovor o ceni in pogojih, s čimer bo 10 milijonov naročnikov YouTube TV znova imelo dostop do Disneyjevih programov. Izvršni direktor Disneyja, Bob Iger, je poudaril, da je podjetje delalo neutrudno, da bi doseglo dogovor, ki odraža vrednost, ki jo zagotavljajo.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN
zabava tehnologija
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o vrnitvi programov ABC in ESPN

15. nov 8:05

Disney in YouTube TV sta dosegla večletni dogovor, ki končuje dvotedensko prekinitev predvajanja programov ABC, ESPN in drugih Disneyjevih kanalov. Dogovor je bil dosežen 14. novembra 2025 in takoj začne veljati, s čimer se omenjeni programi vračajo na YouTube TV. Stranke so izrazile zadovoljstvo in obžalovanje zaradi prekinitve.

Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC
zabava posel
Disney in YouTube TV dosegla dogovor o ponovni vzpostavitvi kanalov ESPN in ABC

15. nov 9:05

Družbi Disney in YouTube TV sta dosegli večletni dogovor, ki bo končal dvotedensko prekinitev predvajanja programov, kot sta ESPN in ABC. Dogovor pomeni, da se bodo Disneyjevi kanali vrnili na pretočno platformo YouTube TV, kar bo omogočilo dostop do športnih, zabavnih in informativnih vsebin za približno 10 milijonov naročnikov. Obe družbi sta potrdili dogovor in sporočili, da se kanali že postopoma vračajo na platformo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
YouTube nevtralno
Indija nevtralno
Google nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj prikazuje globalne trende na področju spletnih naročnin in storitev, ki bi se lahko pojavili tudi v Sloveniji.