Francoski udeleženci v prometu se bojijo vedenja drugih na cesti, vendar evropska študija fundacije Vinci Autoroutes razkriva, da je njihovo lastno vedenje tisto, ki predstavlja tveganje. Raziskava kaže na zaskrbljujoče pomanjkljivosti v prometni varnosti med Francozi.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
V Franciji se povečuje število nesreč z lahkimi štirikolesniki, zato je organizacija MMA izvedla prvi crash-test, s katerim želi opozoriti uporabnike na ranljivost teh vozil in jih spodbuditi k večji previdnosti.
V Franciji je AXA Prévention objavila 21. barometer o vedenju Francozov na cestah, ki poudarja problematiko uživanja drog. Rezultati raziskav so zaskrbljujoči, saj opozarjajo na razširjeno prakso vožnje pod vplivom prepovedanih substanc, podcenjevanje tveganj ter pomanjkanje informacij in preventivnih ukrepov, zlasti med mladimi.
Raziskovalci z univerz v Valenciji in Vigu so odkrili, zakaj nekateri jekleni mostovi z rešetkasto konstrukcijo prenesejo katastrofalne dogodke in se ne porušijo. Študija je pokazala, da lahko ti mostovi prenesejo tudi obremenitve, ki so večje od pričakovanih. Raziskava je bila izvedena po tem, ko je tovorna ladja marca 2024 trčila v steber mostu Francis Scott Key v Baltimoru, kar je povzročilo njegovo porušitev, in je namenjena razvoju strategij za gradnjo bolj odpornih mostov.
Francoski vozniki bodo kmalu lahko izgubili točke na vozniškem dovoljenju zaradi prometnih prekrškov, storjenih v tujini. Večina evropskih držav je namreč sprejela sistem točkovanja vozniških dovoljenj. Članek pojasnjuje trenutna pravila in prihajajoče spremembe.
V Evropski uniji so začela veljati nova pravila glede vozniških dovoljenj, ki med drugim uvajajo digitalna dovoljenja in omogočajo mladim, starim 17 let, da vozijo osebna vozila pod nadzorom izkušenega voznika. Cilj teh sprememb je zmanjšati število smrtnih žrtev in hudih poškodb na cestah do leta 2030.
Avtošole in sindikati inšpektorjev so se danes mobilizirali v Parizu, kjer je protestiralo približno 500 vozil. Razlog za proteste so dolge čakalne dobe za opravljanje vozniškega izpita, ki ponekod trajajo tudi do šest mesecev. Protestniki zahtevajo večje število izpitnih mest.
Prometna varnost je pomembna tema tudi v Sloveniji, zato so informacije o stanju v drugih državah koristne za primerjavo in učenje.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.