V Teheran prihaja 945 novih vagonov podzemne železnice v naslednjih štirih letih
Objavljeno: 20. 12. 2025 8:55
Vodja projekta za dobavo vagonov podzemne železnice za metropole je sporočil, da bo s projektom 2000 vagonov v naslednjih štirih do petih letih v omrežje podzemne železnice prispelo 945 novih vagonov, s čimer se bo zmogljivost voznega parka v Teheranu skoraj podvojila.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Župan Teherana, Alireza Zakani, je na slovesnosti ob odprtju dveh novih vlakov podzemne železnice domače proizvodnje napovedal znatno povečanje dolžine linij in števila postaj teheranske mreže mestnega železniškega prometa. To predstavlja pomemben korak v razvoju infrastrukture in voznega parka podzemne železnice v prestolnici.
Namestnik predsednika mestnega sveta v Teheranu je sporočil, da je mestna uprava odpotovala na Kitajsko, da bi prevzela prvi vlak. Prihod prvega metro vlaka v državo je predviden v naslednjih šestih tednih.
Vodja berlinskega javnega prevoznega podjetja BVG, Falk, ne pričakuje »krize podzemne železnice« in napoveduje naročilo novih vlakov podzemne železnice spomladi. Potniki lahko pričakujejo izboljšave v prihodnjih mesecih.
Nova študija, ki jo je izvedel Rafael Prieto-Curiel z Complexity Science Hub (CSH) Dunaj in je bila objavljena v reviji "Nature Cities", kaže, da ima izgradnja podzemne železnice večji vpliv na zmanjšanje avtomobilskega prometa v mestih kot pa širitev tramvajskega omrežja. V mestih s podzemno železnico je povprečni delež voženj z avtomobilom pri dnevnih migracijah okoli 37 odstotkov, medtem ko je v mestih s tramvaji ta delež 50 odstotkov. Dunaj se ponaša z najnižjim deležem avtomobilskega prometa v Avstriji.
München bo do leta 2028 dobil nove, daljše S-Bahne z novim dizajnom, več prostora in več udobja. Novi vlaki, dolgi več kot 200 metrov, bodo opremljeni tudi z W-Lanom. Model si je mogoče ogledati na Königsplatzu med sejmom IAA Mobility. Nove S-Bahne naj bi nadomestile 1500 avtomobilov in postale bolj zanesljive.
Novica ni zelo pomembna za Slovenijo, saj se dogaja v Iranu. Vendar pa bi podoben projekt v Sloveniji bil relevanten.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.