Walmart bo do leta 2027 odstranil umetna barvila iz živil lastnih blagovnih znamk
Objavljeno: 1. 10. 2025 15:05
1. okt 13:46
Walmart je sporočil, da namerava do januarja 2027 iz izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih prodaja v Združenih državah Amerike, odstraniti sintetična barvila in 30 drugih sestavin, vključno z nekaterimi konzervansi, umetnimi sladili in nadomestki maščob.
1. okt 14:26
Walmart je napovedal, da bo do januarja 2027 iz živilskih izdelkov lastnih blagovnih znamk v ZDA postopoma odstranil sintetična barvila in 30 drugih sestavin. Ta poteza bo vplivala na približno 1.000 izdelkov. Podjetje se pridružuje številnim drugim, ki so se odločili zmanjšati uporabo aditivov pod pritiskom Bele hiše.
1. okt 12:00
Walmart je napovedal, da bo iz živilskih izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih prodaja v Združenih državah Amerike, odstranil sintetična barvila in 30 drugih sestavin, vključno z nekaterimi konzervansi, umetnimi sladili in nadomestki maščob. Odstranili bodo tudi mehčala in druge kemikalije. Cilj te spremembe je, da bo oznaka s sestavinami na izdelkih Walmart bolj "čista".
1. okt 14:14
Walmart je napovedal, da bo do januarja 2027 iz živilskih izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih prodaja v Združenih državah Amerike, odstranil sintetična barvila in približno 30 drugih aditivov, kot so nekateri konzervansi, umetna sladila in nadomestki maščob. Med snovmi, ki jih bodo odstranili, so tudi mehčala in druge kemikalije.
1. okt 12:17
Walmart je sporočil, da bo do januarja 2027 iz svojih živilskih izdelkov lastnih blagovnih znamk odstranil sintetična barvila in 30 drugih sestavin, vključno z nekaterimi konzervansi, umetnimi sladili in nadomestki maščob. Med odstranjenimi snovmi bodo tudi mehčala in druge kemikalije.
Walmart je sporočil, da namerava do januarja 2027 iz izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih prodaja v Združenih državah Amerike, odstraniti sintetična barvila in 30 drugih sestavin, vključno z nekaterimi konzervansi, umetnimi sladili in nadomestki maščob.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Čeprav se novice nanašajo na ameriško podjetje, lahko spremembe v praksah velikih trgovcev vplivajo tudi na trende in standarde v živilski industriji globalno, s potencialnimi posledicami za slovenske potrošnike in podjetja.
Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.
Ameriški maloprodajni velikan Walmart bo še letos v Južni Afriki odprl svoje prve trgovine pod lastno blagovno znamko. V trgovinah bodo ponujali sveža živila, osnovne gospodinjske izdelke, oblačila in tehnologijo. Podjetje bo datume odprtja razkrilo naslednji mesec, trgovine pa naj bi bile odprte v zadnjem četrtletju leta.
Lidl je izdal nujen odpoklic indijskih oreščkov Simply Roasted and Salted v svojih trgovinah po Veliki Britaniji zaradi strahu, da so oreščki morda kontaminirani s steklenimi delci. Kupce opozarjajo, naj izdelka ne zaužijejo.
Zaradi prisotnosti prepovedane sestavine bodo iz prodaje umaknili devet izdelkov lepotnih znamk. Kljub prepovedi na določenih območjih, je uporaba te sestavine v nekaterih državah še vedno zakonita.
Od leta 2026 bo Nutri-Score, sistem označevanja živil s ciljem informiranja potrošnikov o zdravstveni ustreznosti izdelkov, uvedel strožja merila za vsebnost sladkorja, soli in vlaknin. Sistem označevanja z barvno lestvico ostaja prostovoljen.
Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.
Čeprav se novice nanašajo na ameriško podjetje, lahko spremembe v praksah velikih trgovcev vplivajo tudi na trende in standarde v živilski industriji globalno, s potencialnimi posledicami za slovenske potrošnike in podjetja.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.