Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
Objavljeno: 1. 10. 2025 16:04
Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.
Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja.
Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn.
Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando,
je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna.
Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.
Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.
Walmart je sporočil, da namerava do januarja 2027 iz izdelkov lastnih blagovnih znamk, ki jih prodaja v Združenih državah Amerike, odstraniti sintetična barvila in 30 drugih sestavin, vključno z nekaterimi konzervansi, umetnimi sladili in nadomestki maščob.
PepsiCo bo znižal cene in ukinil skoraj 20 % svojih izdelkov do začetka prihodnjega leta, kot del dogovora z aktivističnim investitorjem. Podjetje s sedežem v Purchaseu v New Yorku, ki proizvaja Cheetos, Tostitos in druge izdelke Frito-Lay ter pijače, želi s tem racionalizirati svojo ponudbo.
Številne blagovne znamke se poslavljajo od umetnih barvil in arom. Kmalu bodo na voljo štiri dodatne različice Doritosa in Cheetosa, ki ne bodo vsebovale teh sestavin. Podjetje želi s tem odgovoriti na povpraševanje potrošnikov po bolj naravnih živilih.
Britanska veriga supermarketov Morrisons je znižala cene več kot 650 izdelkom, vključno s svežo hrano, čistili in osnovnimi živili, s povprečnim znižanjem za 18 %. S tem so začeli predbožično cenovno vojno med trgovci na drobno v Združenem kraljestvu. Poleg znižanja cen bo Morrisons v prihodnjih tednih uvedel tudi tedenske ponudbe, da bi privabili kupce.
Amazon je napovedal zaprtje vseh trgovin Amazon Fresh v Združenem kraljestvu, kar ogroža 250 delovnih mest. Razlog za zaprtje je neuspeh visokotehnološkega maloprodajnega eksperimenta z imenom 'Just walk out', ki ni pridobil zanimanja kupcev. Podjetje se sedaj osredotoča na spletno prodajo živil.
Lidl je izdal nujen odpoklic indijskih oreščkov Simply Roasted and Salted v svojih trgovinah po Veliki Britaniji zaradi strahu, da so oreščki morda kontaminirani s steklenimi delci. Kupce opozarjajo, naj izdelka ne zaužijejo.
Čeprav gre za ameriško podjetje, bi lahko podobni trendi vplivali na slovenski trg in potrošnike.
Spletno mesto apdejt.si je ljubiteljski projekt,
ki se nenehno spreminja in nadgrajuje, zato nam spremljanje analitike veliko pomeni.
O piškotih in zasebnosti
Spletno mesto uporablja piškote za zbiranje anonimiziranih podatkov o obiskanosti, za nekatere nastavitve
in za pravilno delovanje oglaševanja. Podatki nam pomagajo razumeti, kako izboljšati spletno mesto.
Za shranjevanje piškotov je potrebno vaše dovoljenje. Če kliknete Sprejmi,
s tem dovolite uporabo piškotov za nastavitve, analitiko in oglaševanje. Če ne želite piškotov za oglaševanje,
kliknite Spremeni nastavitve in izberite dovoljene kategorije.
Nujno potrebnih piškotov ni mogoče izklopiti. Če ne želite sodelovati v merjenju statistike obiskanosti,
vam priporočamo, da zapustite to stran. Obiščete lahko npr.
arhiv citatov Zlopamtilo.si ali pa
iskalnik sinonimov Kontekst.io
Več informacij o piškotkih, hrambi podatkov in zasebnosti najdete na strani o
zasebnosti. Za razlago o označevanju
verodostojnosti virov preberite vizitko.
Nastavitve piškotkov
Tu lahko vklopite ali izklopite oglaševalske piškote. Nujno potrebnih ni mogoče izklopiti.