Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
potrošništvo življenjski slog
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Francoski trg lepote ponovno osvajajo izdelki, ki so jih uporabljale že naše babice

Starejše blagovne znamke lepotnih izdelkov, ki so bile nekoč stalnica v kopalnicah francoskih babic, se vračajo na francoski trg, ki ga sicer osvaja trend korejske lepote (K-beauty). Nekatere od teh blagovnih znamk so še vedno na voljo v lekarnah, druge pa so dosegljive le še preko spleta.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Francija nevtralno
K-beauty nevtralno

Izvorni članki

Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
estrepublicain.fr | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
lebienpublic.com | 11. 11. 2025 6:05
Consommation. Pourquoi ces produits de beauté d...
leprogres.fr | 11. 11. 2025 6:05

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
analize:
intervjuji:
lokalno poročanje:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
desna sredina:
neznano:

Politične preference

neznano:
zmeren:
lokalen:
pragmatičen:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Objektivnost

nepristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima majhen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na trende v Franciji.

Podobni članki

Francija poziva EU k drastični omejitvi oktokrilena v kozmetičnih izdelkih zaradi okoljske in zdravstvene zaskrbljenosti
zdravstvo okolje
Francija poziva EU k drastični omejitvi oktokrilena v kozmetičnih izdelkih zaradi okoljske in zdravstvene zaskrbljenosti

2. okt 8:03

Francija poziva Evropsko unijo k strožji omejitvi uporabe oktokrilena, kemične snovi, ki se nahaja v številnih kozmetičnih izdelkih, vključno s kremami za sončenje, ličili in parfumi. Francoska agencija za zdravstveno varnost (Anses) opozarja na škodljiv vpliv oktokrilena na okolje, zlasti na vodne organizme, in izraža zaskrbljenost glede morebitnih negativnih učinkov na zdravje ljudi. Anses predlaga, da se oktokrilen nadomesti z drugimi, cenejšimi alternativami.

Senegalska agencija umaknila izdelke Softcare zaradi uporabe pokvarjenih surovin
zdravstvo gospodarstvo
Senegalska agencija umaknila izdelke Softcare zaradi uporabe pokvarjenih surovin

11. dec 17:56

Senegalska agencija za regulacijo farmacevtike (ARP) je odredila umik izdelkov blagovne znamke Softcare s trga. Razlog za to je odkritje pokvarjenih surovin v tovarni v Sindiji med inšpekcijskim pregledom. Umaknjeni so predvsem otroške plenice in higienski vložki, saj so ugotovili "resne kršitve zdravstvenih standardov".

Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
posel življenjski slog
Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno

1. okt 16:04

Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.

Kering prodaja svoj oddelek za kozmetiko L'Orealu za približno 4,3 milijarde evrov
posel gospodarstvo
Kering prodaja svoj oddelek za kozmetiko L'Orealu za približno 4,3 milijarde evrov

20. okt 6:42

Francoska luksuzna skupina Kering je dosegla dogovor o prodaji svojega oddelka za kozmetiko podjetju L'Oreal. Vrednost posla se giblje okoli 4 milijard evrov (približno 4,66 milijarde ameriških dolarjev), vendar nekateri viri navajajo celo 7 milijard dolarjev. Kering naj bi se s prodajo želel osredotočiti na svojo osnovno dejavnost, medtem ko L'Oreal širi svoj portfelj. Podjetji bosta sodelovali tudi pri razvoju wellness izdelkov. Pogajanja so potekala že nekaj časa, končni dogovor pa je bil dosežen v nedeljo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Francija nevtralno
K-beauty nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica ima majhen vpliv na življenje v Sloveniji, saj se nanaša na trende v Franciji.