Poletne razprodaje znova razočarale: Francozi manj obiskujejo trgovine, prodaja v upadu
gospodarstvo posel

Poletne razprodaje znova razočarale: Francozi manj obiskujejo trgovine, prodaja v upadu

22. jul 5:22

Poletne razprodaje v Franciji so se zaključile v torek zvečer z nadaljnjim upadom prodaje, kljub sicer pozitivnemu začetku leta. Vročinski val je imel negativen vpliv na obisk trgovin, kar je prispevalo k slabim rezultatom. Upad prodaje v fizičnih trgovinah je znašal približno 5 % v prvih treh tednih. Stanje znova odpira vprašanje o smiselnosti razprodaj glede na spreminjajoče se navade potrošnikov.

Poletne razprodaje, ki so se zaključile 22. julija, so v Franciji ponovno pokazale upad prodaje, kar nadaljuje trend slabih rezultatov iz prejšnjih let. Prodaja v fizičnih trgovinah je v prvih treh tednih upadla za 5 % v primerjavi z lanskim letom, spletna prodaja pa za 3 %. Potrošniki razprodajnim obdobjem pripisujejo manjši pomen, kar se kaže v manjši obiskanosti trgovin in splošnem nezadovoljstvu trgovcev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Retail Int. nevtralno
Alliance du Commerce nevtralno
Francozi nevtralno
Francija nevtralno
poletne razprodaje Negativno
prodaja Negativno
trgovine Negativno
Vročinski val Negativno
Potrošniki nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se članek nanaša na Francijo, so trendi v potrošnji in upadanje pomena razprodaj lahko relevantni tudi za Slovenijo, saj se podobni vzorci pojavljajo tudi na slovenskem trgu.