Slika je umetno generirana iz tem: nakupovanje, inflacija, gospodarstvo, potrošnja
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
potrošništvo gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Francozi zaradi inflacije pogosteje obiskujejo diskontne trgovine

Zaradi visoke inflacije Francozi bolj pazijo na svoj proračun in pogosteje obiskujejo diskontne trgovine, kot so Leclerc, Lidl in Kiabi, da bi dobili najboljše razmerje med ceno in kakovostjo. Ne obiskujejo samo ene trgovine, temveč jih kombinirajo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Leclerc nevtralno
Lidl nevtralno
Kiabi nevtralno
Francija nevtralno
AlixPartners nevtralno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
zmeren:
informativen:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
analize:
intervjuji:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Inflacija in spreminjanje nakupovalnih navad so relevantni tudi za slovenske potrošnike.

Podobni članki

Kupci množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi posebnih ponudb
potrošništvo posel
Kupci množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi posebnih ponudb

10. sep 13:10

Kupci v Združenem kraljestvu množično obiskujejo trgovine Aldi zaradi najnovejših posebnih ponudb, vključno s sezonskimi izdelki in blagom za dom. Veliko zanimanje vzbuja predvsem en izdelek, za katerega kupci obljubljajo, da bodo zgodaj stali v vrsti.

Lidl širi svoje poslovanje v Franciji z nakupom trgovin Auchan
posel gospodarstvo
Lidl širi svoje poslovanje v Franciji z nakupom trgovin Auchan

26. sep 20:08

Nemška veriga diskontnih trgovin Lidl je okrepila svojo prisotnost v Franciji. Agencija za varstvo konkurence je odobrila nakup 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Po obdobju težav med letoma 2022 in 2025 se Lidl ponovno vzpenja, širi svoje poslovanje z novimi prevzemi, načrtuje odprtje novih trgovin, znižuje cene in širi ponudbo z izdelki, ki niso živila, ter ponuja outlet izdelke.

Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco
potrošništvo tehnologija
Lidl prevzel 19 supermarketov Auchan s soglasjem organov za konkurenco

22. sep 14:05

Organi za varstvo konkurence so odobrili prevzem 19 supermarketov Auchan s strani Lidla. Med lokacijami so trgovine v Marquette-lez-Lille in Noyelles-lès-Vermelles na severu Francije, pa tudi v Lyonu, Grenoblu, Parizu in Bordeauxu. Prevzem je bil odobren brez pogojev.

Nemške trgovske verige opuščajo poceni meso zaradi boljših pogojev reje živali
gospodarstvo industrija
Nemške trgovske verige opuščajo poceni meso zaradi boljših pogojev reje živali

20. okt 19:05

Velike nemške trgovske verige, kot so Aldi, Rewe in Lidl, se poslavljajo od poceni mesa in se pri lastnih blagovnih znamkah svežega mesa vse bolj osredotočajo na boljšo rejo živali. Ta premik naj bi vplival na cene mesa za potrošnike. Živilski trgovci se vedno bolj usmerjajo v meso z nekoliko boljšimi pogoji za rejo živali, zlasti pri lastnih blagovnih znamkah, ki predstavljajo velik del ponudbe.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Leclerc nevtralno
Lidl nevtralno
Kiabi nevtralno
Francija nevtralno
AlixPartners nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Inflacija in spreminjanje nakupovalnih navad so relevantni tudi za slovenske potrošnike.