Starbucks išče partnerja za kitajski trg in pritegnil več kot 20 snubcev
posel gospodarstvo

Starbucks išče partnerja za kitajski trg in pritegnil več kot 20 snubcev

Starbucks, največja veriga kavarn na svetu, aktivno išče strateškega partnerja na Kitajskem, da bi povečala svojo konkurenčnost na tamkajšnjem trgu. Predsednik in izvršni direktor Brian Niccol je potrdil, da je podjetje prejelo "znatno zanimanje" od več kot 20 potencialnih kupcev za svojo kitajsko poslovanje. Ta poteza sledi 8-odstotnemu skoku četrtletnih prihodkov na celinski Kitajski, kar kaže na to, da si Starbucks ponovno pridobiva zagon v regiji.

Izvorni članki

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Starbucks Pozitivno
Kitajska Pozitivno
Brian Niccol Pozitivno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novice o poslovanju velikih mednarodnih podjetij, kot je Starbucks, so posredno relevantne za globalno gospodarstvo, kar lahko vpliva tudi na slovensko gospodarstvo, čeprav direktnega vpliva ni.