Novice v: mediji / posel

Vesna Mališić: O prihodnosti medijev United Medie se ne more odločati v najvišjih krogih oblasti
mediji politika
Vesna Mališić: O prihodnosti medijev United Medie se ne more odločati v najvišjih krogih oblasti

Urednica tednika Radar, Vesna Mališić, je komentirala situacijo v medijih United Medie (UM) in dejala, da je že molk United Group sporočilo. Dodala je, da ne morejo sprejeti, da se o prihodnosti medijev UM odloča izven podjetja, v najvišjih krogih izvršne oblasti in vrhu Telekoma Srbija. Uprave N1, Nove, Danasa, Radarja in Nova.rs so svojim lastnikom, UG in BC Partners, poslale uradno ponudbo za odkup.

15. nov 12:05
Roland Weißmann ponovno najbolj medijsko izpostavljen direktor v Avstriji
mediji posel
Roland Weißmann ponovno najbolj medijsko izpostavljen direktor v Avstriji

Generalni direktor ORF Roland Weißmann je ponovno najbolj medijsko izpostavljen direktor v Avstriji. V aktualni razvrstitvi APA-Comm zaseda prvo mesto s 603 točkami. Sledita mu Josef Pröll, vodja Leipnik-Lundenburger Invest (LLI), z 295 točkami, in direktor ÖBB Andreas Matthä z 246 točkami. Weißmann je največ pozornosti pridobil zaradi poročanja o zmagi Avstrije na Evroviziji in izbiri Dunaja za prizorišče leta 2026.

11. nov 10:05
Francoski mediji poročajo, da je režiser Milo Rau v Srbiji persona non grata
kultura mediji
Francoski mediji poročajo, da je režiser Milo Rau v Srbiji persona non grata

Švicarski gledališki režiser Milo Rau je po poročanju francoskih medijev postal persona non grata v Srbiji. Njegova predstava "Proces Pelicot" je bila umaknjena z repertoarja festivala BITEF, kar so francoski mediji obsodili, obenem pa poročali o podpori, ki jo režiser prejema s strani drugih gledališč.

10. nov 16:06
Farmers' Almanac iz Lewistona po 208 letih preneha izhajati
mediji lokalne novice
Farmers' Almanac iz Lewistona po 208 letih preneha izhajati

Farmers' Almanac je sporočil, da bo izdaja za leto 2026 njihova zadnja. Kot razlog so navedli naraščajoče finančne izzive pri produkciji in distribuciji knjige v današnjem kaotičnem medijskem okolju.

1 posodobitev 7. nov 5:34
George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke
mediji posel
George Cheeks (Paramount) po odpuščanjih določil novo vodstveno strukturo za kabelske TV blagovne znamke

Po obsežnih odpuščanjih v Paramount Skydance prejšnji teden je George Cheeks, predsednik TV Media, razkril novo vodstveno strukturo za kabelske blagovne znamke podjetja. Cilj skupine TV Media je "ponovno izumiti in okrepiti naše blagovne znamke, da bi zgradili močnejšo prihodnost". Paramount je utrdil novo vodstvo svojih kabelskih blagovnih znamk, kot so MTV, Comedy Central in Nickelodeon, in načrtuje "ponovni izum" teh blagovnih znamk.

5. nov 6:18
Laurie Orlando zapušča CBS News po skoraj desetletju
mediji posel
Laurie Orlando zapušča CBS News po skoraj desetletju

Laurie Orlando, vodja za kadrovsko strategijo in razvoj pri CBS News in postajah, zapušča mrežo po skoraj desetletju. Orlando je o svojem odhodu obvestila zaposlene v ponedeljek. Pridružila se je CBS News januarja 2016 po delu kot visoka izvršna direktorica pri ESPN, kjer je nadzirala zaposlovanje talentov. Njen odhod je najnovejši v nizu odhodov visokih vodstvenih delavcev, medtem ko matična družba prenavlja svoje poslovanje pod novim urednikom.

4. nov 6:15