Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Desnosredinsko
Možen dezinfo Verified Propaganda
gospodarstvo posel
Desnosredinsko
Možen dezinfo Verified Propaganda

McDonald's v Rusiji registriral sedem blagovnih znamk za jedi in storitve

Ameriško podjetje McDonald's je v Rusiji registriral sedem blagovnih znamk za svoje jedi in storitve, vključno z "Big Tasty", "Quarter Pounder", "Royal Cheeseburger", McFresh, McFlurry, Big Mac in "McDelivery". Registracije, ki jih je vložila družba McDonald's Corporation iz ZDA, veljajo do decembra 2034. Novi znaki vključujejo tudi črko "M" pred imenom izdelka.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
McDonald's nevtralno
Rusija nevtralno
McDonald's Corporation nevtralno
Združene države Amerike nevtralno
Tass nevtralno
Rospatent nevtralno
Bogomolov nevtralno

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Tip poročanja

poročanje o novicah:
propaganda:
mnenja in komentarji:
analize:
senzacionalizem:
lokalno poročanje:
informacije:

Zanesljivost

nezanesljiv:
zelo nezanesljiv:
zanesljiv:

Politična orientacija

desno:
sredina:
neznano:

Politične preference

nacionalističen:
provladni:
konzervativen:
desni:
prorežimski:
patriotski:
državniški:
državno usmerjen:

Neodvisnost

odvisen:

Objektivnost

pristranski:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj prikazuje globalno poslovanje in prilagajanje podjetij na različne trge.

Podobni članki

Disney kljub odhodu ostaja v Rusiji z ohranitvijo blagovnih znamk
zabava posel
Disney kljub odhodu ostaja v Rusiji z ohranitvijo blagovnih znamk

22. nov 8:56

Ameriško podjetje Disney Enterprises, ki je leta 2022 zapustilo ruski trg, je v Rusiji podaljšalo veljavnost 31 blagovnih znamk za obdobje 10 let. Rospatent, ruski urad za intelektualno lastnino, je odobril podaljšanje, ki se nanaša na blagovne znamke, registrirane med letoma 2007 in 2011. To pomeni, da Disney ohranja pravice do uporabe teh blagovnih znamk kljub umiku s trga.

Victoria's Secret ponovno registriral blagovno znamko v Rusiji kljub umiku s trga
posel gospodarstvo
Victoria's Secret ponovno registriral blagovno znamko v Rusiji kljub umiku s trga

17. okt 12:05

Ameriško podjetje Victoria's Secret Stores Brand Management, Inc., ki je zapustilo ruski trg leta 2022, je pri Rospatentu registriralo blagovno znamko Victoria's Secret. Registracija je bila izvedena kljub začasni prekinitvi poslovanja blagovne znamke v Rusiji. Rospatent je blagovno znamko registriral v dveh razredih.

Bivša ruska podružnica Danone se preimenuje v »Logika mleka«
posel gospodarstvo
Bivša ruska podružnica Danone se preimenuje v »Logika mleka«

8. okt 13:05

Ruska podružnica podjetja Danone, ki je bila preimenovana v Health & Nutrition (H&N) po odhodu zahodnega proizvajalca mlečnih izdelkov iz Rusije leta 2022, bo zdaj poslovala pod imenom »Logika mleka«. Novo ime naj bi odražalo preprostost in uporabnost izdelkov.

Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke
posel gospodarstvo
Coca-Cola bi lahko v Rusiji izgubila pravice do blagovne znamke

24. sep 8:04

Ameriško podjetje The Coca-Cola Company bi lahko 31. oktobra 2025 v Rusiji izgubilo pravice do svoje blagovne znamke Coca-Cola. Kot kažejo dokumenti Rospatent, se takrat izteče veljavnost registracije blagovne znamke, ni pa jasno, ali jo bo podjetje podaljšalo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
McDonald's nevtralno
Rusija nevtralno
McDonald's Corporation nevtralno
Združene države Amerike nevtralno
Tass nevtralno
Rospatent nevtralno
Bogomolov nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica je posredno relevantna za Slovenijo, saj prikazuje globalno poslovanje in prilagajanje podjetij na različne trge.