Ker slika ni na voljo, prikazujemo umetniško delo.
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda
potrošništvo gospodarstvo
Sredina
Zanesljiv vir Verified Propaganda

Foodwatch opozarja na "prevare" pri izdelkih Labeyrie, Guyader in Delacre pred božičnimi prazniki

Organizacija za zaščito potrošnikov Foodwatch je pred prazničnimi večerjami izpostavila osem blagovnih znamk, ki naj bi bile "ne preveč poštene" do potrošnikov. Opozarjajo, da imajo potrošniki dovolj tega, da jih zavajajo.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Foodwatch Negativno
Labeyrie Negativno
Guyader Negativno
Delacre Negativno

Izvorni članki

Lastnosti poročanja virov

Viri imajo različne politične orientacije in preference, prav tako tipe poročanja. Vsak vir lahko poroča na več različnih načinov (objavljanje novic, intervjuji, itn. Ni nujno, da so viri vedno zanesljivi. Če je vir kdaj v preteklosti širil dezinformacije ali propagando, je to navedeno, vendar to ne pomeni samodejno, da je ta novica lažna. Prav tako ni nujno, da so viri z določeno politično orientacijo vedno pristranski v poročanju.

Število kvadratkov prikazuje, koliko virov v tej novici ima določeno značilnost.

Objektivnost

nepristranski:

Zanesljivost

zanesljiv:

Politična orientacija

sredina:
neznano:
desna sredina:

Politične preference

neznano:
pragmatičen:
lokalen:
informativen:
zmeren:

Tip poročanja

poročanje o novicah:
mnenja in komentarji:
lokalno poročanje:
analize:
intervjuji:

Neodvisnost

odvisen:
neodvisen:

Več o ocenjevanju virov.

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Franciji, lahko opozorilo na zavajajoče prakse pri prodaji hrane vpliva tudi na slovenske potrošnike, ki kupujejo podobne izdelke.

Podobni članki

EFET izdal navodila za varno uživanje hrane med božičnimi prazniki
zdravstvo potrošništvo
EFET izdal navodila za varno uživanje hrane med božičnimi prazniki

18. dec 18:57

Grški organ za varnost hrane (EFET) je izdal navodila potrošnikom za varno uživanje hrane med božičnimi prazniki. V prazničnem času se poveča poraba mesa, perutnine in sladic, kar lahko vodi do več primerov bolezni, ki se prenašajo s hrano, ter do večje izgube in zavržene hrane. EFET svetuje potrošnikom, kako uživati v varnih obrokih, se izogniti zavajajočim praksam in zmanjšati količino zavržene hrane.

Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno
posel življenjski slog
Amazon lansiral novo blagovno znamko živil Amazon Grocery za kupce, občutljive na ceno

1. okt 16:04

Amazon je predstavil novo lastno blagovno znamko živil, imenovano Amazon Grocery, ki ponuja več kot 1000 visokokakovostnih izdelkov s štirimi zvezdicami ali več, po dostopnih cenah. Izdelki so na voljo v spletni trgovini in v trgovinah Amazon Fresh. Cilj nove blagovne znamke je pritegniti kupce, ki jih je prizadela inflacija, saj so številni izdelki na voljo po ceni manj kot 5 dolarjev.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Foodwatch Negativno
Labeyrie Negativno
Guyader Negativno
Delacre Negativno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Čeprav se dogaja v Franciji, lahko opozorilo na zavajajoče prakse pri prodaji hrane vpliva tudi na slovenske potrošnike, ki kupujejo podobne izdelke.