Kitajska igrača Labubu osvojila ZDA in postala orodje 'mehke moči'
kultura mednarodni odnosi gospodarstvo

Kitajska igrača Labubu osvojila ZDA in postala orodje 'mehke moči'

25. jul 16:30

Igrače Labubu so se izkazale za uspešnejše od ameriških konkurentov in ponujajo Kitajski priložnost za izboljšanje odnosa z ZDA, saj lahko vplivajo na dojemanje Kitajske v tujini in premagajo globoko nezaupanje ZDA do Kitajske.

Kitajska igrača Labubu, ki jo je oblikoval umetnik iz Hongkonga in proizvaja podjetje Pop Mart, je izjemno priljubljena v ZDA in drugih državah, kar kažejo tržni podatki. Uspeh te igrače v tujini je še posebej opazen v luči trenutnih napetosti med Kitajsko in ZDA. Strokovnjaki ocenjujejo, da Labubu s svojo popularnostjo spreminja dojemanje Kitajske v svetu in deluje kot orodje kitajske 'mehke moči' na ameriškem trgu.

Entitete in sentiment

Entiteta Sentiment
Labubu zelo pozitivno
Pop Mart Pozitivno
Hongkong nevtralno
Združene države Amerike nevtralno
Kitajska nevtralno

Zakaj je novica relevantna za Slovenijo

Novica se nanaša na priljubljenost kitajske igrače v ZDA in koncept 'mehke moči', kar ima le posredno ali minimalno relevantnost za življenje v Sloveniji.