Objavljeno: 25. 7. 2025 10:07
Igrače Labubu so se izkazale za uspešnejše od ameriških konkurentov in ponujajo Kitajski priložnost za izboljšanje odnosa z ZDA, saj lahko vplivajo na dojemanje Kitajske v tujini in premagajo globoko nezaupanje ZDA do Kitajske.
Kitajska igrača Labubu, ki jo je oblikoval umetnik iz Hongkonga in proizvaja podjetje Pop Mart, je izjemno priljubljena v ZDA in drugih državah, kar kažejo tržni podatki. Uspeh te igrače v tujini je še posebej opazen v luči trenutnih napetosti med Kitajsko in ZDA. Strokovnjaki ocenjujejo, da Labubu s svojo popularnostjo spreminja dojemanje Kitajske v svetu in deluje kot orodje kitajske 'mehke moči' na ameriškem trgu.
| Entiteta | Sentiment |
|---|---|
| Labubu | zelo pozitivno |
| Pop Mart | Pozitivno |
| Hongkong | nevtralno |
| Združene države Amerike | nevtralno |
| Kitajska | nevtralno |
Novica se nanaša na priljubljenost kitajske igrače v ZDA in koncept 'mehke moči', kar ima le posredno ali minimalno relevantnost za življenje v Sloveniji.